Interesting on Steam
Nomad Fleet looks like finally someone is trying to make another, different Homeworld and not half-ass it. This one looks good, it looks interesting. I’m not entirely sure about the grid and the controls but I hope it comes out good. Early Access now for 13$. Contradiction is a full video point and click murder mystery and it looks like they went all out with it. Every section of it is full video. They claim that you have complete freedom inside the game scenes and the every movement is possible. The video also looks very high quality. It might not be exactly my thing but I put it on my list just for the novelty. Available now for 10$. Into the Stars is a space exploration and survival game that gives the player the role of the ship’s captain while actually still being the captain. That is, giving orders and seeing systems and not micromanaging everything. And it looks very good. Early Access now for 20$. Rocket League is football with freaky, rocket propelled cars and a big giant ball. And it looks like a hell of a lot of fun. Out now for 20$.
Posted in Gaming, Less Interesting News by Eran with comments disabled.
From Stretching to Grind
It is a common practice in game design to try to stretch out the length of a game by padding out the content. This could be done by insidiously layering out difficult, repeating levels or by simply varying out the already introduced elements into new configurations. I’ve recently thought about this after seeing a few new puzzle games. I have quite a low tolerance for those unless they introduce something really interesting (i.e. Ronin) and even then, they should probably be short enough to not over stay their welcome. And so, when looking at those puzzle games, I played two or three levels, understood what they’re doing with it, and decided it wasn’t interesting enough to invest time in. The problem is, again, a conflict of expectations, exacerbated by the sheer quantity of quality games out there. Meaning, if I’m playing a game that I’m not enjoying as much as I thought I would and I know I have other games that will be at least as enjoyable if not more, why should I keep playing? I’ll take a look at it using three examples I think, at least in my case, symbolise different levels of padding/grind vs my innate interest in those genres of play: The role of grand strategy game will be played by Civilization: Beyond Earth. The role of the endless runner will be played by Relic Run. And the role of the Action RPG will be played by Path of Exile. Grand Strategy /Â Civilization: Beyond Earth Continue Reading →
Posted in Gaming, Practice, Thinking Out Loud by Eran with 1 comment.
תמונת מצב: קקה
ביום שישי, רצינו לאכול ארוחת שישי עם ההורים של מעין. אחרי שעבדתי כל היום, התחשק לי לפנק את עצמי אז מעין לקחה את זה קדימה והציעה בלאק (כי אמרתי מוקדם יותר שבא לי על קינוח של בלאק). אחר הצהריים, התרחצנו, תהארגנו ויצאנו לאסוף אוכל מהבלאק. הפעם, התחשק לי משהו באמת מת אז ביקשתי את ההמבורגר שלי well-done? איך שהוא, יצא לי המבורגר אולי מדיום. לא, אני לא יודע איך אפשר להתבלבל. אבל הייתי רעב אז אכלתי אותו. זה רק לא עשוי כמו שאני אוהב, זה לא רעל, נכון? אז אולי אכלתי הרבה, כמו שעושים במקרים כאלו, אבל אף פעם לא הרגשתי ככה אחרי בליסה רצינית. ביום שישי בערב כבר התחלתי להרגיש מוזר. בשבת הרגשתי כל כך רע שקמתי, ניסיתי להתחיל את שגרת הבוקר שלי (שמתחילה, למי שיודע, בערך בחמש בבוקר) אבל מהר מאוד קרסתי על הספה ולא קמתי עד אחר הצהריים. כל היום עבר לי בהזיית כאב בטן, כאב ראש ושינה אחת גדולה. בערב הרגשתי מספיק טוב בשביל לעזור למעין להכין משהו לאכול אבל לא הרבה יותר מזה. ומאז ועד עכשיו (שני בבוקר) אני מלווה באוסף של כאבים, בחילות, חוסר תאבון וחוסר נעימות במגוון תצורות שונות. פחות או יותר כל דבר מהבטן ומעלה, שאינו החזה או העיניים, כואב לי. כולל הגב. זה כנראה תוצאה של המון לחץ ושאני לא נתתי לעצמי באמת לנוח (למרות שהדבר הטוב היחידי בכל זה הוא שאני לא מרגיש עייף) אבל ההמבורגר בטוח היה ההתחלה של כל הבלגן.
Posted in No Category by Eran with comments disabled.
האימון של אתמול
את האימון של אתמול אני יכול לסכם, בצורה הכי טובה לדעתי, בצירוף האותיות GG. למי שלא מבין, GG או Good Game הינם ראשי תיבות אינטרנטים שהומצאו לשימוש בסיום משחק מוצלח וכסוג של מתן כבוד ליריבים שהפסידו או ניצחו. מאוד דומה לשני טורי השחקנים שלוחצים אחד לשני את הידיים בסוף משחק כדורגל. אבל מה שצריך להבין הוא את נסיבות השימוש. לא מדובר ב”יאיי! ניצחתי!”. אם כתשת את היריב לחלוטין, זה לא היה משחק טוב. אם הוא כיסח לך את הצורה, זה לא היה משחק טוב. אבל עם המשחק כלל עליות וירידות, לקיחת ואיבוד הובלה, מהלכים מרהיבים וכשלונות מחפירים וכל אחד פעם בצורה מאוד מקצועית ופשוט הטוב ביותר ניצח… זה GG. אז באימון אתמול, למדתי מוותיקים ממני ומחדשים ממני, הותקלתי והתקלתי אחרים, הראיתי לאחרים איפה הם חלשים והראו לי איפה אני טועה, עירבבנו טכניקות, הרחבנו מהלכים, ירדנו לפרטים והתעקשנו על קאטות אחידות, שלמות ומהירות. באמת הרגשתי שבסוף ה-session יכולתי לסמן 1+ בשורה של המיומנות שלי בדף הדמות.
Posted in No Category by Eran with comments disabled.
Interesting on Steam
Lego Worlds is Lego Co. dive into the Minecraft clone business and they might be big and tough and interesting enough to actually make it. Now in Early Access. Trove, at first glance, looks like a generic Minecraft clone among all the rest trying to claw out some room. But what’s different about this is that they’re going massively multiplayer and, unlike Minecraft, they’re taking the gaming side and running wild with it. So, I’m looking forward to it. Out 9th of July. Interstellar Rift looks like a space simulator built out of LEGO bits and the best parts of DF-9 and I have to say that, as an avid space simulation fan and a typical builder/explorer personality, I’m quite looking forward to this and hope it comes out good. Early Access on the 23rd of June.
Posted in Gaming, Less Interesting News by Eran with comments disabled.
להקדים ציפיות
אנחנו רוצים להוציא גרסה גדולה בקרוב עם הרבה שיפורים ועדכונים ולכן עבדתי הרבה על דיאלוגים בימים האחרונים. אני עדיין משתדל לתת הערכות קצת נדיבות לגבי כמה זמן כל דבר ייקח לי כי אני יודע שאני מאוד גרוע בלתת חסם עליון לכמה זמן אני צריך. אבל, מכיוון שאני מכיר את המערכת הזאת יותר טוב מכל אחד אחר, זה לא נורא מפתיע כשאני בדרך כלל סוגר אותם מוקדם. אבל זה באמת שעשע אותי אתמול. אתמול התחלתי בלסיים את החלק השני של המשימה שנשארה לי מיום לפני. הכל היה סבבה רק עמית ביקש ממני לסדר קצת את ה-colliders על הכפתורים כי הם לא הגיבו כל כך טוב. ובזמן שטיפלתי בזה, הוא בא לפרוס בפנינו את התוכנית לימים הקרובים כדי שהכל יהיה מוכן. אז אני קיבלתי משימה שהייתה אמורה לקחת יום החל ממחר בבוקר. אז כשסיימתי את המשימה הקודמת, התחלתי לעבוד על זאת. הדיווח האחרון שלי לפני שעזבתי את המשרד? “בגלל שזמי כבר הלך אז אני לא יכול לקבל תיקון לשני רקעים אבל חוץ מזה, הכל כבר סגור.” כשאמרתי את זה אז גם עמית וגם טל נראו כאילו הם לא בטוחים אם להיות מופתעים או לא. וסיימתי את זה כל כך מהר שאני לא יכול להתחיל את המשימה הבאה כי אני מחכה למשימה אחרת שעוד לא נגמרה. אז זה קצת גרם לי להרגיש טוב עם עצמי.
Posted in Gaming, No Category, Programming, Work by Eran with comments disabled.