אנשים באמת לא מבדילים

אנשים מורידים סרטים. זה לא חדש. פחות או יותר כל אחד עושה את זה. אני כל הזמן אומר לאנשים שאו יראו סרטים ב-DVD או ילכו לקולנוע, כל דבר אחר הוא פשוט זלזול בסרט כי לא נותנים לו את האיכות שמגיעה לו. אז אנשים אומרים לי ש-DVDrip הוא מספיק איכותי ולא רואים את ההבדל. ועשיתי את הניסוי הזה בצבא. מישהו הביא את State of the Union ב-Telecine או משהו כזה ואני הבאתי את ה-DVD. הם הקרינו להם וראו ואז אני הקרנתי לעצמי את ה-DVD. והם אמרו לי שהם לא רואים את ההבדל.

וההולנדים עכשיו אומרים לנו שאם אומרים לאנשים שהם רואים טלוויזיה בהפרדה גבוהה אז הם מדווחים על איכות תמונה יותר טובה.

אז אני לא מציק כל כך שאני הולך ומחליף את החיבורים מאחורי הרמקולים כדי שישמעו יותר טוב אבל אני לא יכול לראות סרט כשהמסך חשוך לחלוטין, דמויות עוברות בו, הקול מגורבל לחלוטין ורואים את הקוביות שמרכיבות את הקידוד. אני רוצה לראות סרט באיכות. כנראה שאני בין היחידים.


Posted in High-Tech, Humanity, Less Interesting News, Stories of My Life, Thinking Out Loud by with 9 comments.

Comments

  • יבגני says:

    ערן, הפסקה האחרונה היא איש קש בכוונה?
    תמצא לי משהו מאלה בDVDRip ואז בוא דבר איתי…

    אגב, דווקא בקולנוע (בניגוד לDVDRip) יש לך את האנשים העוברים מול המסך, את הסאונד המעומעם (ע”י צלילי בליסת הפופקורן הכללית), את ההפסקה המעצבנת באמצע (לקניה חוזרת של פופקורן לבליסה) ואת החור בכיס.

  • Eran says:

    לא, היא הייתה סיכום קצר של דברים שהפריעו לי בכל מיני סרטים שראיתי בפורמטים מפוקפקים.
    אני רואה סרטים ביס פלאנט אז אלא אם כן מדברים ממש לידי אני לא שומע כלום חוץ מהסרט, אין הפסקה בכלל ואני בדרך כלל יושב או בשורות הראשונות, או בשורה שמעל המעבר כך שאף אחד לא עובר לי מול הפרצוף.

  • מאץ' says:

    זה מה שמפריע לך? תקשיב – אם אומרים לאנשים שמה שהם לוקחים זו תרופה, 30% מהם מבריאים! אם אנשים יושבים בחדר שהולך ומתמלא בעשן, ואף אחד סביבם לא מראה סימני לחץ, הם יושבים כאילו לא קורה כלום ולא טורחים לבדוק את העניין! אש הושיב בחדר נבדק אחד עם עשרה משתפי פעולה לצפות בקוים עקומים להפליא, וכשכל משתפי הפעולה טענו שהם רואים קו ישר – כמעט כל הנבדקים טענו שגם הם רואים ישר. בוא נגיד שהממצא הזה… איך לומר, לא ממש מפתיע.

  • איל says:

    אוביקטיביות היא אכן מצרך נדיר. ואני חושב שיש אותו בכמויות יותר גדולות אצל אנשים ש… איך נאמר… לא בזרם החברתי המרכזי. הם גם אלו שנוטים לחשוב מחוץ לקופסה. אני מבין בהחלט על מה אתה מדבר, האיכות היא לא אותו דבר, אבל לי זה לא ממש מפריע, חוץ מעם המצב קיצוני. זה עניין של סדר עדיפויות, אני מוכן להקריב איכות על נוכות וזמינות, עד לרמה מסויימת, ויש דברים מסויימים שעליהם אני לא מתפשר. לדוגמא, לא הייתי מוכן לראות רובוטריקים 2 עד שלא הגיע עלי עותק HD, למרות שעותק רגיל יכולתי להשיג משהו כמו חודש לפני.

  • Eran says:

    רובוטריקים זה בכלל סרט לקולנוע.

  • Adam Hai says:

    לא, אתה ממש לא היחיד שמציק לו לראות איכות DVD-RIP.

  • איל says:

    אכן, אבל העברתי את הנקודה.

  • מאץ' says:

    רובוטריקים זה בכלל לא סרט.