נתיחה לאחר המוות ל-3D Realms

זה עצוב. עצוב מאוד, למען האמת, איך אחת החברות שהייתה יכולה להיות ה-CryTek או id הבאים התקפלה ומתה. אבל אין ברירה, הם פשוט עבדו לא נכון. וזה גם מסר לחיים: בשביל להצליח חייבים לשים מטרות וחייבים להתחייב. אי אפשר לעבוד חופשי ולקוות לטוב. ומה שהכי חבל הוא שלפי מה שאני מבין גם עכשיו, כל מה שצריך זה להרים את הפרויקט ולעבוד עליו ברצינות ובקצב לכמה חודשים עד שנה ועדיין יצא מזה משחק נהדר ופורץ גבולות. אבל אף אחד לא הולך לעשות את זה. כרגע הזכויות אצל 3D Realms אבל אין להם כסף, מרץ, זמן או איזו שהיא אמינות. ואם Take Two ינצחו ויקחו את הקוד, הם כנראה יזרקו אותו לטובת תוספים ומשחקים ניידים. עצוב. אבל בלי יותר מדי מילים, המאמר מספיק ארוך בפני עצמו.


Posted in Gaming, Geekdom, Less Interesting News, Practice, Thinking Out Loud by with 2 comments.

Comments

  • ניהאו says:

    תוכל לתאר כאן בכמה משפטים ברורים למה הם נגררו כל כך הרבה זמן?

  • Eran says:

    הם מסבירים את זה דיי טוב בסכמת העוגה בהתחלה: 3D Realms, אחרי ההצלחה של Duke Nukem 3D, היו עצמאיים ומלאים בכסף. הם היו כל כך מסודרים שהם באמת היו מסוגלים להחליט מה הם רוצים לעשות בעצמם ולקחת את הזמן שלהם. הבעיה העיקרית הייתה עם מנהל הפרויקט שאף פעם לא היה מרוצה מהמוצר, העריך לא נכון את מה שיש לו ביד, כל הזמן רק רצה לשדרג (וכשעוברים מנוע באמצע הפיתוח דיי צריך לזרוק את רוב מה שנעשה עד אותו הרגע) והכי חשוב, לא שם לעצמו מטרות ברורות. ובלי תאריך שחרור אפילו משוערך, דברים נגררים.
    אז רק שתדעי, Blizzard אולי עכשיו הכי מפורסמים בשימוש במשפט הזה אבל 3D Realms היו אלו שהמציאו את “When it’s Done”.