I had a conversation with Riku Nuottajärvi

This might not mean a lot to a lot of people but it’s something I am very much enthused about! The story is Matt Mercer tweeted about that music track in a game that just breaks you. I said it’s the Yehat Theme Music from Star Control II. Then Riku Nuottajärvi liked that tweet and I lost it a bit. And he answered me! That’s the person who wrote a lot of the music that accompanied me through the nineties. So, I’m keeping this as a memento. :)


Posted in Art, Gaming, Geekdom, No Category by with comments disabled.

מחוננים – אואטר: זיקית (3), חלק ה’

סטטית ממשיכה לשבת בזמן שהדלת נסגרת מאחורי הדממה והדף. היא סוגרת את עיניה ומתרכזת בתפיסה השנייה שלה, עוקבת אחרי ארבע הנקודות השונות מחוץ לבניין. הדממה והדף פונים שמאלה אחרי הדלת, נכנסים אל הסמטה איפה שהיא קולטת את אואטר ומי שהיא כנראה זיקית. “אז איך קוראים לך?” היא שומעת את זיקית דרך הקשר של איתן. “אה… איתן?… איתן. איך קוראים לך?” “מייב.” “מייב? כמו מלכת הפיות?” “תראו מי זה פה יודע דברים,” מייב ממשיכה. “חנון תיאטרון.” “נחמד. רק שהשם מבוסס על מלכה אירית עתיקה, אחת שיודעת מה היא רוצה ולוקחת את זה.” “שום סיכוי שזה השם האמיתי שלה,” הדף אומרת. “הו,” אואטר משתנק לרגע. סטטית זזה באי נוחות במושבה. “מה קורה שם?” “היא דחפה אותו אל הקיר,” הדממה מוסיף. “ועכשיו היא נצמדת אליו. מה שלא יהיה שאואטר עושה, נראה שזה מצליח.” “תראה לי מה אתה יכול לעשות,” מייב אומרת. “עוד לא יצא לי באמת לדבר עם מחונן אחר.” “את בטוחה שלא יראו אותנו?” “אל תדאג.” “הוא מראה לה את האור,” הדממה מוסיף. “אבל הוא כן משתדל להסתיר את זה.” “זה ממש מגניב,” מייב אומרת. “ניסית למקד את זה?” “למקד? כמו פנס?” “או כמו לייזר.” “אה… לא.” “אתה צריך. אבל זה לא חייב להיות עכשיו. לעומת זאת, זה כן.” הקשר מתמלא בקולות מוזרים שגורמים לסטטית להרים גבות ולתהות ואז היא שואלת, “הם מתנשקים?” “יפ,” הדף אומרת. “לא נראה שהוא מתנגד.” “אבל,” זיקית אומרת לאחר רגע קל, “כמה שאתה חמוד, יש כמה דברים שאפשר לשפר.” “מה זאת–” אואטר מתחיל ונתקע. “הלו? עדיין שומעים?” סטטית שואלת. “אה…” הדממה עונה ודיבורו מתחיל להאיץ, “היא שמה Continue Reading →


Posted in From the Writing Desk, Stories and tagged , , by with comments disabled.

Money or Calling?

I think there are two reasons you might want to do a job: money or calling. That is, you either want the job because you feel it’s what you should do with your life, like it’s going to make the world a slightly better place, and it’s less like you have to do it and more like you should be doing it. Then, you might want to do a job because you want the money. It could be that you need the money to survive or you want more money to improve your life or to be able to do more. And those two are not mutually exclusive. And they are both ok.


Posted in Philosophy, Thinking Out Loud by with comments disabled.