פריקת רעיונות: סופר-גיבורים

מכיוון שהתחלתי לשחק משחקי תפקידים שוב ואני מאוד אוהב סופר גיבורים וגם מכיוון שאני לא רוצה שהרעיונות יברחו או יגנבו לי אז אני כותב את זה פה. לאח שלי יש גם רעיון מגניב שנקרא Tuner שהוא לא מרשה לי לגעת בו אבל אני מקווה לראות מתישהו. בינתיים אני אדבר על הרעיונות שלי.

The Portal Spawner: אני לא אשקר, את הרעיון הזה קיבלתי מ-Portal. וגם מפרק של מרלין ואחד של Heroes אבל בעיקר מהמשחק. הרעיון הוא לדמות שמסוגלת לפתוח קרעים במרחב ולחבר אותם ביחד. לא כמו הדמות שהצגתי בקטע של נתנאל, זאת שמתעטפת במרחב ונעה דרך הריק (למרות שככה גם תכננתי את מערכת ההסוואה של החללית של החייזרים) אלא יותר כמו ה-Jumpers רק שמשאיר את החורים פתוחים.
בשביל הדמות הזאת, בכל מקום (יש יותר קלים ויש יותר קשים) הוא מסוגל, כמו עם ברז, לפתוח חור בחלל ולחבר אותו עם חור אחר. עדיין לא החלטתי אם הוא יכול לעשות את זה כמה פעמים או שהוא חייב לסגור את הקודמים לפני שהוא יוצר חדשים (כנראה האחרון בהתחלה והראשון יותר מאוחר) אבל הרעיון הוא שהוא יכול לעשות את זה ממרחק וככה לחסוך למישהו ריצה בשטח פתוח תחת אש או משהו.
אני חושב שזה יהיה מגניב.

The Booster: הרעיון של ה-Booster עלה לי עוד ב-Big City, משחק הסופר גיבורים הישן של WebRPG. הרעיון עם ה-Booster הוא שהדמות מסוגלת לעשות כל דבר (בהתאם לרמת הכוח הרצויה) אבל רק by proxy. ה-Booster צריך לבקש ממישהו לעשות משהו ואז אותו מישהו, אם הוא מסכים ומנסה, יצליח לעשות אותו. גם אם הפעולה היא מעבר ליכולות הרגילות שלו. ילדה בת 13 יכולה לכופף פלדה תעשייתית אם מבקשים ממנה וגבר במשקל 300 קילו יוכל ללכת על הקיר.
עדיין לא החלטתי איך המכניקה בדיוק צריכה לעבוד אבל על זה אפשר לחשוב מאוחר יותר.

ואם כבר מדברים על ה-Booster אז חלק מהצוות המקורי שלה הייתה ילדה שמסוגלת להקרין את עצמה אל אנשים אחרים. לא מדובר ביציאה מהגוף או שליטה מוחית באופן רגיל אלא מישהי שמסוגלת לקחת את עצמה כמו שהיא ולשים את עצמה בתוך מישהו אחר. זה סוג של שליטה אבל יותר חזקה ויותר משעשעת אני חושב.
גם פה לא ממש החלטתי מה המכניקה אבל יהיה מגניב לשחק את זה בכל מקרה.

אני ממש מקווה שאולי, אחרי המשחק הנוכחי, נשחק סופר-גיבורים כי אני נורא אוהב את זה ומת לנסות את אחת מהאפשרויות הראשונות.


Posted in From the Writing Desk, Role-Playing by with 4 comments.

Comments

  • ננסק says:

    נשמע מגניב. באיזו שיטה אתה משתמש?

  • Eran says:

    במשחק תפקידים שלנו? אנחנו משתמשים בשיטה של אח שלי. מריצים ובודקים.

  • ניהאו says:

    אחד הקשיים הייחודיים למ”ת סופר גיבורים הוא שהיכולות של הדמויות מאוד וורסטיליות וקשה לבנות אתגרים לקבוצה של יותר משחקן אחד או שניים. איך אתם פותרים את הבעיה הזאת?

  • Eran says:

    עדיין לא הגענו לבעיה הזאת. אנחנו כרגע בודקים את השיטה על משחק פנטזיה פשוט. להשתמש בשיטה הזאת בשביל לבנות סופר-גיבורים יהיה אתגר חדש לגמרי.