The Quiet Place vs. Notifications

לאחרונה נתקלתי במשהו מעניין שנקרא The Quiet Place. זה אתר מעניין של אמיתי טוויטו (ששמו מוכר לי מאיפה שהוא ואני לא זוכר מאיפה). מדובר באתר שמנסה להרחיק אתכם מחיי האינטרנט הסוערים וחסרי התוכלת שלכם לכמה דקות. וגם משעשע שאת הקישור הזה פרסמה פלישיה דיי.
בכל מקרה, אני מעריך את הנסיון, אני בעד מה שהוא מנסה לעשות. אני חושב שזה חשוב מאוד להתרחק ולהרגע מדי פעם, למצוא את המקום השקט ופשוט לנשום ולא לדאוג. אבל אני לא חושב שכל ההודעות שאנחנו מקבלים כל יום הן שטויות. כן, אנחנו מקבלים היום הרבה יותר הודעות, הרבה יותר התראות וזרם מידע הרבה יותר גדול ממה שהיינו מקבלים לפני עשר או עשרים שנה. אבל אני רואה את זה ככה: גם לפני עשר שנים רציתי את המידע הזה פשוט לא היה לי!
כן, היה אפשר לעקוב אחרי חדשות מפורסמים בעיתון או “לעקוב” אחריהם במדורי הרכילות. אבל אחרי האנשים שבאמת רציתי לעקוב, המשפחה והחברים הקרובים, לא ממש יכולתי לעקוב. ועכשיו, אני מקבל את המידע הזה. אני רואה כל יום מה החברים שלי חושבים שחמוד, מגניב או ראוי לתשומת לב. אני בתקשורת כמעט מתמדת עם אנשים שלפני חמש שנים הייתי איתם בקשר אולי פעם-פעמיים בשנה. ועכשיו, עם רשתות חברתיות, אני רואה את זה. כן, אני לא אגיד שהכל טוב, יש כמה מאפיינים של הרשתות האלו שמעצבנים אותי והלוואי ולא היו אבל יש בהן גם טוב. אני רוצה את העדכונים האלו.


Posted in Humanity, IT, No Category, Thinking Out Loud by with comments disabled.