אבולוציה של שמות משתמש

ראיתי לא מזמן את הדיון בין Thunderf00t לריי קומפורט (אני ממליץ לצפות, זה מעניין לראות את שני צדדי המתרס מנהלים דיון רגוע ומחושב) ומה שעניין אותי בנושא הוא שהשאלה הראשונה שריי שאל אותו הייתה: “למה Thunderf00t?”. התשובה הייתה שזה הכינוי שהוא השתמש בו במשחק ‘תפוס את הדגל’ מקוון ואיתו הוא נשאר.

אז אני חושב, מה אם ישאלו אותי, למה Sabre Runner? אז הנה הגרסה הארוכה.

Death Track

אז את הכינוי הראשון שלי הכנסתי למסך הכניסה של המשחק הישן Death Track (כל כך ישן שהוא היה מספר אחד בקופסת התקליטונים חמש ורבע אינץ’ הראשונה שהייתה לנו). אז כתבתי Tiger. כי הייתי בן שבע וזה נשמע מגניב. אני חושב ששיניתי את זה שוב כשעוד שיחקתי Death Track אבל אני לא כל כך בטוח. מה שאני כן בטוח זה שעד שהגעתי לשחק Privateer זה כבר היה Fire Tiger.

PrivateerLogin ScreenCharacter

Privateer הוא עדיין אחד המשחקים האהובים עליי ביותר (ושאני יותר מקווה שיעשו אותו מחדש ושאני באמת רוצה לשחק את השני שוב אחרי ששיחקתי Gemini Gold אבל חזרה לנושא…) ומי שעוד לא זיהה עכשיו גם יודע שאת התמונה שבה אני משתמש בהרבה בלוגים ופורומים לקחתי משם. בזמן שהגעתי ל-Privateer כבר הייתי לקראת סוף בית הספר היסודי. לקראת סוף בית הספר היסודי גם התחלתי לכתוב את דמויות החייזרים שלי (כולל לעצב את הספינה שלהם אבל עזבו את זה עכשיו) והחלטתי ש-Fire Tiger יהיה הכינוי של הדמות הראשית, הפירוקינטי.

בתחילת בית הספר התיכון גיליתי את WebRPG (עכשיו כבר לא קיים וחבל), אתר נרחב מאוד למשחקי תפקידים. אבל החלק שלו שהכי אהבתי היה הפורומים, ספציפית הפורומים בהם שיחקו משחקי תפקידים. תכל’ס, שם למדתי לשחק, שם למדתי לכתוב. כדי להרשם, היה צריך לשים כתובת דואר אלקטרוני. אז, עוד הייתי ב-HoTmAiL. הם לא נתנו לי לרשום את Fire Tiger וגם לא נתנו לי לרשום את grift (השם שלי באותיו אנגליות פלוס FT) אז רשמתי את Griftor. אז כשהיו משחקים מד”ביים ב-WebRPG, שיחקתי את ה-Fire Tiger וכשהתחילו ה-Munchkin Wars שיחקתי את Griftor.

אז… Munchkin Wars היה משחק קומי מטורלל שבו פחות או יותר כל דבר היה מותר כל עוד זה מצחיק. Griftor היה אביר ג’דיי מופרע עם חרב אור ששולחת אנשים בזמן ודלוריאן בהתאם שנקראה Kiff (והוא גם עשה הרבה שטויות). אז אני לא זוכר איפה ומתי זה היה בדיוק (עדיין בתקופת WebRPG או RPGHost) אבל סביר להניח שהייתי צריך להבדיל את Griftor משאר הדמויות ששיחקתי וסביר יותר להניח שזה היה כי הייתי צריך איזה שהוא MetaCharacter בשביל ה-Interdimensional Tavern, המשחק שהוא בעיקרון מחוץ למשחק. אז לקחתי את הרעיון של הדמות של Griftor, הפכתי אותו לדמות אחרת ובמחווה לשלושה מהסרטים האהובים עליי ביותר (Star Wars, Blade Runner ו-Back to the Future למי שעוד לא הבין) יצרתי את ה-Sabre Runner.

מאוד אהבתי את העובדה שזה מקורי, אין עוד אחד כזה, זה זורם, זה מתאים לי, זאת עדיין דמות מגניבה בפני עצמה (שאולי אני אצליח לכתוב עליה משהו מתישהו) וזה גם מכיל את השם שלי בפנים. סוג של. אז כמו שבאק* אומר ב-Ice Age 3, “זה Sabre Runner, אירוך של Eran.”

* – “Buck. Short for Buckminster. Long for Bu.”


Posted in No Category, Stories of My Life by with 4 comments.

Comments

  • עודד says:

    כל התמונות שלך מקולקלות – פשוט כתוב “Moby Games”.

    שים לב שזה לא מנומס לקשר לתמונות באתרים אחרים – זה נחשב גניבת רוחב פס והרבה אנשים מסתכלים על זה בצורה מאוד עויינת. אם אתה רוצה להציג תמונה שראית באתר אחר, תתכבד ותוריד אותה למחשב שלך ותעלה אותה לבלוג בעצמך – אם זכויות היוצר מאפשרות לך או שקיבלת רשות, ואם לא – על תציג ותקשר לעמוד המקורי במקום.

    להבדיל אלף הבדלות, יש אתרים שמתמחים בהשכרת רוחב פס למטרות אירוח תמונות (בחינם או שלא בחינם), לדוגמא Photobucket, שאפשר להעלות אליהם במקום לבלוג אם אתה חושש לרוחב הפס שלך.

  • Eran says:

    לא חשבתי שזה יעיק. ארבעה gifים ישנים בהפרדה נמוכה. אבל MobyGames לא אוהבים את זה.

  • עודד says:

    מי שלא אוהב גניבת רוחב פס ושם תוכנה שמונעת את זה, מונע את זה לכל התמונות.

  • אלודאה says:

    אה! זו התמונה שלך בגמל!