יום ראשון – יום הנשף!

2016-05-16

אחרי הרבה לישון וארוחת בוקר קלה, יצאנו מ-Ennis. אתמול כבר הזמנו מקום להיום בלילה להיות בנשף של Bunratty אז היינו צריכים למצוא משהו לעשות באזור ומקום לישון לא רחוק. אז היום, תכל’ס, ראינו כפר אירי עתיק משוחזר, אכלנו במסעדה בת כמעט 400 שנים ואז היינו בנשף בטירה מהמאה ה-12. לא הרבה, אבל המון תמונות.

הכפר האירי מכיל כמה שאריות מעניינות שחלקם כבר זכרנו מ-Bo du Boinne. אבל היה שם אמן/היסטוריון שהסביר לנו כמה דברים ואז הראה לנו את הספר המגניב שלו. הייתה לו שם גם טבלת צלילים ואותיות שהוא אסף אז השלמנו לו כמה חסרים בעברית. היה נחמד. אז ראינו את הספינה העתיקה שהפליגה מאירלנד לניופאונדלנד בטענה שהיו אירים שגילו את אמריקה במאה השביעית לספירה. אז אין הוכחות חד משמעיות אבל זה טכנית אפשרי.

משם נסענו לאזור של Bunratty והסתכלנו. הכפר הישן לא ממש עניין אותנו אז חפרנו במזכרות, קנינו כמה וספר ואז הלכנו לאכול צהריים קטנה ב-Durty Nelly, הפאב-מסעדה שליד הטירה. הם אוספים תגים של משטרה מכל העולם (היה להם כזה של מג”ב) וזה מגניב כי זאת מסעדה ששירתה את שומרי הטירה.

משם נסענו דרומה בחיפוש אחר מקום לישון. מצאנו בית גדול ומגניב בכפר שנקרא Adare אבל לא הלכנו לאחוזה/מגרש גולף אלא הלכנו לישון קצת כהכנה לערב.

בערב נסענו חזרה לטירה לנשף. היה כל כך כיף. זה משהו שחשוב לעשות בטיול לאירלנד. לדעתי, בכל טיול לאירלנד. זה נשף, היה Mead, היה אוכל טעים ובידור נהדר. ובסוף עצרנו לדבר עם אבא ובת שבאו לחופשת שורשים באירלנד לעוד שעה בערך.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.