מכוניות חלום

מעין שאלה אותי את השאלה הזאת אז החלטתי לחשוב על זה מחדש ואולי להעלות את הנושא לדיון. אז מהי מכונית החלומות? אצלי, למען האמת יש שלוש קטגוריות בהתאם לשימוש הרצוי: סדאן – מבין המכוניות הרגילות שרואים באופן סטנדרטי על הכביש, מכונית לשימוש יום יומי, לבן אדם עובד או איש משפחה, איזו אני הכי רוצה. כיף – עדיין בגדר המכוניות הרגילות אבל איזו מכונית הייתי רוצה בשביל המטרה המסוימת של להנות מנהיגה. סופר – אם הייתי יכול לבחור כל מכונית בעולם, כנראה רק בשביל להראות בתוך אחת, איזו הייתי בוחר.

אז הנה הרשימה שלי.

  1. סדאן
  2. כיף
    • Subaru Impreza WRX STI – בתור המכונית שלקחה את אליפות הראלי העולמי כמה וכמה פעמים, המכונית המועדפת על קולין מק’ריי וטראוויס פסטרנה, זאת מכונית טובה בשביל סתם כיף. תראו איזה יופי.
    • Mitsubishi Lancer EVO X – והיחידה שיכולה להתחרות עם האימפרזה בקטגוריה הזאת היא רק המיצובישי EVO. מאותן סיבות. מכונית יפהפיה.
  3. סופר
    • Lister Storm – מדובר באחת ממכוניות העל הטובות ביותר גם אם היא לא הכי מוצלחת. אבל אני חושב שמה שמיוחד בה היא שהיא מכונית על שיכולה להיות גם מכונית רחוב רגילה בלי בעיות. יש לה תא מטען ויש לה ארבעה מושבים. היא פשוט מכילה V12 של 7 ליטרים ומסוגלת לעשות 0 ל-100 ב-4 שניות. הבעיה היא שהיא יקרה מדי ולכן ייצרו רק ארבעה מהם. כרגע, חוץ ממכוניות המירוץ, יש רק שלושה דגמי ייצור ששרדו. אבל זה כנראה אחד הדברים הראשונים שאני ארצה כשיהיו לי 350 אלף דולר.
    • Mercedes McLaren SLR – המרצדס מקלארן SLR היא גם לא סופר מכונית כל כך אבל היא פשוט מכונית. היא מכונית כדי להיות מכונית ולא יותר מזה. וגם אותה, לצערי, כבר לא מייצרים.
    • DMC-12 – כל חובב חייב את זה לעצמו. אז היא לא בהכרח מכונית חזקה או מוצלחת או אפילו יפה במיוחד אבל אין מכונית ייצור אחרת שכל כך נחרטה בתודעה הקהילתית. Because if you’re going to build a time machine, why not do it with a little style?

Posted in No Category, Philosophy, Thinking Out Loud by with 2 comments.

Comments