עדכון “אחרון” שוב

דבר ראשון שאני רוצה להבהיר הוא שאני לא אבדני. אני אוהב לחשוב שאני מתחשב מספיק ואינטליגנטי מספיק בשביל לא להרוג את עצמי ואם כן אז לפחות לא לעשות את זה בלי להגיד כלום. אם נהרגתי בלי שום הודעה, בלי שום התראה, וזה נראה כמו התאבדות אז אני מבטיח לכם שזאת לא התאבדות. אם אני הולך להתאבד יהיו מספיק התראות מראש. יש יותר מדי אנשים שאכפת לי מהם מכדי לעשות להם דבר כזה.
אני פשוט אחד מאלו שלא מפסיקים לחשוב לעולם וכשקורים מקרים כמו של אסף אני לא יכול שלא להרהר בתמותה האישית שלי. אני רק בן-אנוש ולכן מודע לזמניות הקיום שלי. אני לא מתעסק בזה באובססיביות אבל אני חוזר למסמך הזה לפעמים ומגלה שאין בו הרבה שאני רוצה לשנות.
עדכנתי את המסמך לאחרונה בפברואר 2008, בסביבות יום השנה למותו של אסף נומקין. עכשיו, עם השינויים האחרונים בחיים שלי, עדכנתי אותו והוספתי לו כמה דברים.

אז לא לדאוג. מהרגע שאלחץ Publish אני חוזר לעבודה ולחיים כרגיל אבל הייתי רוצה קצת עדים. אם משהו קורה לי לפני הפעם הבאה שתראו עדכון כזה, תפנו לפה את האנשים שצריכים לדעת. הקובץ נמצא על המחשב שלי בבית תחת “My Documents\Personal\Important Documents\Will.odt”.


Posted in No Category, Thinking Out Loud by with comments disabled.