25/12/2K8 והרי החדשות

1) יש בריכה מחוממת, אבל מה עם חוף מקורר? ורסאצ’י – כן, אלו שעושים בגדים – רוצים שיהיה להם חוף מקורר ליד המלון החדש שהם בונים בדובאי. צינורות קירור מתחת לחול ביחד עם מחוללי רוח (זה מאווררים ענקיים) ישמרו על החוף קריר בימים חמים.

2) אנשים עדיין מוכנים לענות. במחקר חדש, שהוא ביצוע מחודש למחקר ישן, גילו שעדיין יותר מחצי מהאנשים שמתבקשים לעשות זאת, מוכנים לתת שוקים חשמליים לבן-אדם שהם גבוהים יותר מ-150 וולט גם אחרי שהוא צועק מכאב. כמובן שזה עדיין מטריד אבל אני, האופטימיסט הנצחי, רואה פה פרט יותר מעניין. בניסוי המקורי דובר על 82%. בניסוי הזה היו רק 70%. אם הוסיפו למשוואה מתנדב מזויף שסירב ליותר מ-150 וולט אז התוצאות ירדו ל-63%. אנחנו משתפרים. לאט אבל בכל זאת.

3) צעצועים מעניינים השבוע: טלפון שמנתח דגימות דם. בגלל הצורך בציוד קומפקטי, קל ונייד, מדענים חיווטו מחדש טלפון סלולרי כדי שינתח דם. הוא מסוגל לזהות איידס ומלריה ומגוון מחלות אחרות.
שולחן פוקר מותאם RFID. עוקב אחרי כל קלף, אי אפשר לרמות. הוא אפילו יודע אילו קלפים יחולקו בהמשך. מי רוצה לשחק נגד מכונות?
עשה בעצמך אינקובטור. כי הרגילים עולים בערך 40,000 דולר. אפשר לבנות אחד ב-1,000 דולר. כל מה שצריך זה לפרק מכונית.

4) מחקר חדש: לתמנונים אין אישיות. זה עלול להיות קצב מעליב לתמנון הממוצע ואני לא חושב שאני בטוח בשיטות אבל מה שיותר מעניין הוא שתמנונים לא אוהבים טלוויזיה רגילה, הם מעדיפים טלוויזיה באיכות גבוהה.

5) Thundercats! Ho! זה כבר מעבר לגאוני. טריילר לבלוקבסטר של הקיץ הבא: Thundercats בכיכובם של בראד פיט, יו ג’קמן, וין דיזל וג’יג’י אדלי.


Posted in Less Interesting News by with 1 comment.

Comments