(חופשה בקפריסין (שבוע ברשומה

2017…

09-19, 12:57. רק הגענו לשדה התעופה. כניסה מהירה כי אבא של מעין בכסא גלגלים. אבל אז בלגן כי הוא איך שהוא גם צריך לעלות למטוס.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

09-19, 14:50. על המטוס בדרך לקפריסין.

09-19, 16:00. כבר בביקורת דרקונים.

09-19, 17:00. בוילה. מתארגנים קצת ויוצאים לחפש ארוחת ערב.

09-19, 21:25. אחרי שכמעט פספסנו את המסעדה שהמליצו לנו, הזמנו טונה אוכל וזה עלה בערך 100 שקל לבן אדם. המחירים בקפריסין יחסית זולים.

09-20, 18:17. היום היה בעיקר בטן גב בריכה ים. ואז עוד קצת גב ועוד קצת לישון כי למה לא? ואז הלכנו לקניות כדי להכין ארוחת ראש השנה.

09-21, 9:51. גם הסופר הגדול פה לא כל כך מרשים אבל מצאנו מה שצריך. ארוחת הערב הייתה גדולה ומרשימה. ונרשמה גם הצלחה בפיוס בקרב על הפטריות.

וגם אחרי ארוחה כזאת, הצלחתי לגרור את עצמי מהמיטה לאימון בוקר. עליתי שני קילומטר צפונה ואז חזרתי. לא רצתי כמו שרציתי אבל זה היה משהו… בחו”ל, בחום הזה, אחרי ארוחת חג.
והחום… רק 25 מעלות אבל הלחות מטורפת. טוב שיש בריכה ממש מחוץ לדלת.

 

09-21, 16:28. החלטנו שהיום נעשה קיאקים. אז הלכנו כולנו סאנס אמא לחוף עץ התאנה למצוא את אתר ספורט המים. הבאנו את הכיסא של שי כמעט עד גבול המים, העלינו אותו על קיאק ויצאנו לדרך. בערך שעה הלוך וחזור אל איזה אי וחוף אחר ואז כולנו היינו שמחים יותר. וגם שרופים יותר. אכלנו ארוחת צהריים, עשינו קצת קניות וחזרנו.

09-21, 22:22. אחרי ארוחה גדולה ומפוצצת, כולם החליטו לשחק את אחד המשחקים שאני פחות אוהב. בכל מקרה לא הרגשתי טוב אז פרשתי מוקדם. לילה טוב.

09-22, 15:12. לא קמתי לראות את הפרק כי חופשה ואני יכול לישון כמה שרק אפשר. אז קמתי, רבצתי, ראיתי קצת פרק סיום לבין.

החלטנו, מעין ואני, לקפוץ לפאראלימני ולראות את האגם.

09-22, 17:30. ראינו מועדון משחקים, שתי כנסיות, מאפיה ושלוש חנויות כלבים. כמו כן, הלכנו להיפר. שזה כמו סופר אבל יותר.

09-23, 12:45. חזרנו הביתה והכנו ארוחת ערב עם טופו שהבאנו לצמחונים ועם המבורגר חזיר לקרניבורים. ואחרי זה, שיחה שהתחילה עם דיון על איידס התדרדרה לחשיפת כל העצבים החשופים אצל כולם ואחרי שלוש שעות, אני מקווה, התקדמות רצינית במערכות היחסים התוך משפחתיות.

בבוקר, קמתי מוקדם, סיימתי לראות את הפרק, אכלנו ארוחת בוקר ובילינו קצת בבריכה. אחרי זה, בתכנון, הליכה לחוף של המלון הקרוב.

09-23, 15:49. הלכנו לחוף, התרחצנו, השתזפנו, הלכתי לעשות שנורקלינג. היה מאוד כיף. שנורקלינג זה מאוד כיף. ראיתי את כל הדברים שזרקו מתחת למים בשביל התיירים. אולי אני באמת צריך לנסות לצלול מתישהו. חזרנו לווילה לנוח קצת ולחשוב על המשך תוכניות ומה רוצים לארוחת ערב.

09-24, 8:24. בסוף הלכנו במעלה העלייה הנוראית בחיפוש אחר מסעדות סביב המלון הגדול בקצה הגבעה. מצאנו מסעדה נחמדה עם המון אוכל מעניין ובשר מצוין אבל כל הקינוחים הוכרזו כבעסה. חלק מהם סוימו אבל כולם הרגישו כאילו קנו אותם בסופר. בכל מקרה שתיתי המון ומילאתי את הבטן ולכן מאוד נהניתי.
ובבוקר, איך שהוא קמתי לצאת לאימון.

09-24, 21:26. התחלתי להרגיש לא טוב ולכן ביליתי את שאר היום בלנוח, להשלים קצת קריאה וכתיבה ובעיקר להתבטל. אני הייתי אחראי על החלק הבשרי של ארוחת הצהריים והיה מאוד נחמד. הרגשתי קצת יעיל. את השעות הנוספות ביליתי שוב בלנוח כי משהו תקף אותי או שאתמול באמת השפיע עליי לרעה. ועכשיו אנחנו מחכים לטיסה שלנו אחרי שעשו לנו קצת בלגן במטוסים.

אחרי הכל, אחרי שהחלטתי שאני אשתדל לצלם יותר בחופשה הזאת, זה מרגיש כאילו במשך שבוע רק נזכרתי לפרקים שרציתי לצלם ואז צילמתי המון בנקודה מאוד מסוימת. נו טוב, יש מקום להשתפר.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.