נא להוריד

את השואש החדש כמובן. הייתי אומר להוריד אותו לפני יומיים כדי להצטרף להמולת ההורדה שמוזילה קיוותה ליצור אבל הייתי דיי מנותק בשבוע האחרון כי יש רק מקום אחד בחווה שבו אפשר להתחבר עם מחשב נייד וכנראה שה-DNS נפל בכל הטכניון.
אני, אישית, מעדיף אותו נייד.

בנוסף אליו, ובמיוחד לאקולוגיות שבקהל, יצא גם ה-Creature Creator של Spore. הגרסה המלאה עולה כסף אבל אפשר לנסות גרסה מוגבלת בחינם. זה עדיין חמוד.
נו, ניהאו, נראה מה יוצא לך.

עדכון: הלכתי גם לאתר שלהם סוף סוף (אני בדרך כלל לא מוריד את השואש ממוזילה אלא מ-PortableApps.com) וגיליתי עוד כמה דברים משעשעים: סרטון הסברה למה השואש החדש הוא הדפדפן הכי מגניב שיש. והיה דווקא נחמד לראות את ה-Theme שאני משתמש בה (NASA Night Launch) והתוסף הישראלי FoxyTunes בתור המומלצים הראשונים.


Posted in No Category by with 6 comments.

Comments

  • Nihau says:

    הגרסה החדשה של שועל האש מצויינת- תודה על הקישור.
    לגבי בניית יצורים- לא הסתדרתי עם דרישות האקסטרא של התוכנה ולמען האמת אין לי מקום על המחשב כרגע לעוד קבצים מיותרים. קבצי הווידאו (שעברו דיגיטליזציה) של התנשמות ממלאות כל מקום פנוי ואפילו נאלצתי למחוק את רוב הקומיקסים שהבאת לי כדי לפנות מקום למה שמחר עוד יומר לדיגטלי.
    … … .. .ואז צריך גם לצפות בהם… 8 שעות כל אחת… של מסך שחור ומונוטוני ומידי פעם סצנות של ציפור מצחיקה בטירוף.
    מתכון מכובד ומרשים לשגעון סטודנטיאלי.
    דבר איתי אחרי הכנס (ESA ארה”ב- השווצה במחקר שלי וכו)
    -ניהאו

  • Eran says:

    הכל עוד יהיה בסדר. ו-Spore יוצא רק בספטמבר. אבל הוא נראה משחק ענק.

  • אלודאה says:

    אבל הקריצ’ר קריאטור הוא בתשלום :-(

  • Eran says:

    המלא הוא בתשלום אבל אפשר להוריד גרסת ניסיון (עם 25% מהחלקים בערך) בחינם. אולי אני אעלה את היצורים המוזרים שכבר יצרתי.

  • Nihau says:

    ok בניתי כמה יצורים ב demo של spore.
    לא התלהבתי.
    זה לא שונה מהותית משילוב הפוקימון עם גרסת הSIM לטמגוצ’י.
    נחמד ותו לו וגם זה רק לזמן מוגבל.
    כבר היה יותר כיף לבנות ציורי דמויות קונספטואליים בhero engine… אפילו שגם הציורים האלו טובים רק לניסיונות בנייה של דמויות שלא שוחקו כי באמת שאף דמות מהונדסת מחתיכות פיקאסו שכאילה לא יכולה להתאים לתמונה המנטלית שיש לשחקן מנוסה עם דמות וותיקה.
    בתכלס- הדמיון האקולוגי שלי טוב יותר בהרבה ממה שהתוכנה של spore יכולה לספק, מה גם שהתוכנה מספקת סתם תבנית גזור והדבק, בלי שום מאמץ לתת התייחסות להגיון האקולוגי שעומד מאחורי הפונקציונליות של מבנה היצור הסופי.
    אם היה לך מערך לגידול היצור שלך בסגנון העיצוב שעובר עץ בונסאי בעת גידולו הקפדני- אז היה לך משהו באמת מעניין. אבל אין. אז הציון שלי למשחק הוא בינוני מינוס. לא שווה כסף. או זמן.
    האיש שלי לעומת זאת לא מושפע מהכרות עמוקה עם אקולוגיה אמיתית ונהנה נורא להרכיב דברים ששורקים בצורה ילדותית מתלהבת כשאומרים להם לנבוח, אז תשאל אותו איזה ציון הוא היה נותן לזה :)

  • Eran says:

    גם ההתלהבות שלי דיי פחתה אחרי השבוע הראשון. וגם אני חושב על היצור שאני בונה כאוסף של תכונות שעוזרות להשרדות אבל הרוב לא עובדים ככה.
    בתקווה במשחק, כשתצטרכי לפתח את היצור שלך מרמה של חד תאי ועד ציווליזציה זה יהיה יותר טוב.

    ורק שתדעי, חזרתי שוב ל-Hero Machine לא מזמן, סתם בשביל הכיף, והם הוסיפו עוד כמה הרחבות. המבחר שלהם מאוד התרחב.