יום רביעי – תיירים בדבלין

2016-05-26

התחלנו את היום בלהסתלק מה-Sycamore House בדבלין. זה לא שזה היה מקום לא טוב. זה בהחלט היה מקום נוח. אבל האחראית על המקום, שאמרה לנו שזה לא הבית שלה אלא היא רק עובדת שם, נתנה לי הרגשה ממש מוזרה. וזה היה אפילו עוד יותר מוזר, כשהתקשרנו לשאול אם יש מקום, שהיא אמרה שהיא יכולה לתת לנו את החדר ב-10 יורו פחות בלי ארוחת בוקר. לא המחיר היה מה שמטריד אלא העובדה שכשירדנו לאכול ארוחת בוקר, מה שקיבלנו היה מבחר קורנפלקס, מיץ תפוזים וחביתה שנראתה שהיא נעשתה במיקרוגל. אני לא יודע מה היה קורה אם הייתי מבקש גם בייקון. אבל היא כן נתנה לנו להשאיר את המכונית שלנו בחנייה שלה בזמן שהסתובבנו בעיר. שזה נחמד.

אז לקחנו אוטובוס דרומה, מעבר לנהר, אל האזורים התיירותיים יותר. התחלנו בקתדרלה של הקדוש פטריק כי זה בניין יפה. יש שם גם פארק נחמד בחצר שלהם שנראה שהמקומיים מאוד אוהבים כי הוא היה עמוס. אפילו קבוצה אחת גדולה של ילדי בית ספר. הכניסה עלתה קצת כסף ולמעין לא התחשק אז לא רציתי לעשות את זה לבד. נכנסתי, הסתכלתי על מה שאפשר בלי לשלם ואז יצאתי החוצה.

משם המשכנו אל הטירה. הטירה של דבלין היא לא טירה כמו שהתרגלנו לראות עד עכשיו. הטירה המקורית, על שמה נקרא המקום, כנראה נהרסה ו/או נקברה לפני כמה מאות שנים והשריד היחיד שנשאר ממנה זה מגדל אחד שעדיין עומד. כל השאר נבנה מחדש לאורך השנים. וכרגע זה יותר ארמון ויקטוריאני מודרני שהוסב לשירות הממשלה של אירלנד מאשר טירה של ממש. גם זה עולה כסף אבל כנראה שזה עולה כסף רק כדי להיכנס פנימה. יש הרבה מה לראות מסתם להסתובב בחוץ ובחצרות. גם פה, למעין לא ממש התחשק לחקור לעומק אז אני נכנסתי לבד. אבל הפעם היו הרבה דברים יפים לראות אז לקח לי קצת יותר זמן.

משם המשכנו לסיבוב קצר של חנויות גיקים ואוכל. אכלנו בברביקיו המונגולי, מקום מגניב שבו מקבלים קערה וגישה למזנון של אטריות וירקות ואז מרכיבים מה שרוצים. קערה אחת היא דיי זולה וכל דבר יותר מזה הוא כבר אכול כפי יכולתך, שהוא עדיין דיי זול. אז לקחנו קערה אחת ואז התחשק לנו עוד אחת. זה היה כל כך זול וגם טעים שלא חשבנו על זה יותר מדי. אבל בניסיון השני שלי, למדתי קצת מאחרים (וגם מאחד הטבחים שראיתי לוקח אוכל) והעמסתי קצת יותר טוב. אז קערה אחת מועמסת היטב משביעה בתור ארוחת צהריים אבל זה באמת כל כך זול שזה בסדר לקחת גם שתיים או יותר.

ב-Forbidden Planet הפעם כן מצאתי משהו שאני רוצה וזה פוסטר נחמד לשים על החדר שלי בדירה החדשה וגם כפפות R2-D2 כי ככה. ואז, רגע לפני שאנחנו עוזבים את דבלין, החלטנו שהגיע הזמן, אחרי שקנינו מתנות להורים ולחברים, לקנות גם מתנה למוצארט. אז מצאנו חנות חיות, עם בולדוג קטן וחמוד, וקנינו למוצארט שני צעצועים לעיסים רציניים וחבילת חטיפי תחליף שוקולד מותאם לכלבים. אני מקווה שהוא יאהב את זה. :)

ואז עזבנו את דבלין לכיוון צפון, Skerries, ה-Woodview Farmhouse ומפגש שמעין חיכתה לו כבר 12 שנים.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.