And the correct answer is… Logitech!

ביום חמישי שלחתי את הדואל הראשון ל-Logitech. ה-G700 שלי עשה לי בעיות כבר חודש, בערך מאז שהחלפתי את הסוללה הישנה והמתה שהגיעה איתו. הוא היה עובד כשהיה טעון לחלוטין אבל מהר אחרי זה הוא היה מאבד את הקשר האלחוטי. הייתי יכול לעבוד איתו מחובר, אלחוטי לשעה-שעתיים ואז הייתי חייב לחבר אותו שוב. אז ביקשתי תמיכה. קיוויתי שהם ייעצו לי לגבי המצב, אולי להחליף לסוללה אחרת.

התכתבתי איתם בחמישי ושישי. דבר ראשון, התשובות היו נהדרות. אדיבות, מקצועיות, לעניין וממש מהירות. הם ביקשו יותר מידע, סיפקתי יותר מידע. הם רצו תמונות של העכבר לווידוא, סיפקתי תמונות של העכבר, מספר דגם, מספר סידורי.

ואז ביום שישי הם הודיעו לי שהעכבר שלי עדיין תחת אחריות והבקשה שלי התקבלה והמכשיר החלופי בדרך.

מה?! לזה לא ציפיתי. אבל מתברר שזה מה שהם חשבו שצריך לעשות.

הם אמרו לי שהמוצר יגיע אליי עד יום ראשון, סוף היום. יום ראשון! הוא היה פה ביום ראשון בבוקר. אבל זה לא היה ה-G700. זה היה ה-G700s, האח הצעיר והמגניב יותר של ה-G700. ועכשיו יש לי עכבר חדש.

לסיכום: אחרי יום וחצי של שיחת דואר אלקטרוני עם Logitech, במהלך סוף השבוע, הם שלחו לי עכבר יותר טוב כדי להחליף את העכבר הישן שלי שעדיין, סוג של, עובד.

אז בפעם הבאה שאתם חושבים על לקנות עכבר או מקלדת (או ג’ויסטיק או אוזניות או…) תחשבו על Logitech ותחשבו על שרות הלקוחות המדהים הזה.

אחרי ה-G7, ה-G700, עכשיו ה-G700s וגם ה-G510s (או ה-G19s, עוד לא בטוח) שאני רוצה לקנות מהם, אני כנראה אקנה ציוד של Logitech כל החיים שלי. אולי כדאי גם לכם.

הקופסה

הקופסה

הפתיחה החגיגית

הפתיחה החגיגית

אני אוהב את איך שלוג'יטק מציגים דברים

אני אוהב את איך שלוג’יטק מציגים דברים

גם אם זה סתם בשביל הקטע.

גם אם זה סתם בשביל הקטע.

עכבר, מקלט, כבל הטענה, כבל מאריך למקלט וחוברות

עכבר, מקלט, כבל הטענה, כבל מאריך למקלט וחוברות


Posted in Gaming, No Category, Practice, Thinking Out Loud by with 1 comment.

Comments

  • עודד says:

    זה ממש מפלצת העכבר הזה. אני מעדיף משהו שאני יכול להחזיק ביד.

    קניתי לאחרונה Logitech TouchZone, והוא מוזר.