להב בישראל – הקדמה

להב ישב על עגורן בנמל תל אביב. גוף המתכת הצהוב כבר השחיר כמעט לגמרי מאז הוקם לפני כמה עשרות שנים. הוא הרים שביב חצץ וזרק אותו אל תוך המפרץ המלאכותי. לאחר מכן הרים סיגריה כבויה וזרק אותה אחורה אל משטח הבטון כ-40 מטר מתחתיו.

הוא הרהר בדברים שאירעו לו בשבועות האחרונים. בהתחשב בכך שלא זכר דבר מלפני חודש, היה זה הרהור בחייו באשר הם.

לפני חודש התעורר בתוך מכולה בנמל. במכולה הייתה מיטה, ארגז אחסון מלא בציוד, מספר מקומות מחבוא שכבר ידע עליהם ואופנוע גדול. ובאותו זמן זה לא הפריע לו. לא הפריע לו לא לדעת. גם עכשיו זה לא מפריע. הוא לא שוקד על העבר. הוא חושב על העתיד. ובאותו זמן הוא ידע מה לעשות. הוא ידע לאן ללכת, אל מי לפנות ואילו הצעות עבודה כדאי לו לקבל.

והוא לקח כמה עבודות, הרוויח קצת כסף וקנה לעצמו מעט שם. מספר משלוחים פה ושם, פריצה וגניבה אחת או שתיים, כמה הפחדות. שום דבר רציני. לפני שבועיים הוא נתקל במכשף. הוא שונא מכשפים.

זאת הייתה אמורה להיות משימה פשוטה למדי: להיכנס לבניין עם קוד שנגנב מאחד השרתים, לעלות למשרד של ראש המחקר, לפצח את הקוד של הכספת ולהסתלק עם התוכניות הסודיות של השמפו החדש שהיה מתוכנן לשיווק בעוד חצי שנה. זה היה אפילו יכול להיות מצחיק אם לא היה מדובר בשוק מבוקש כל כך. זאת הייתה אמורה להיות עבודה פשוטה. הרבה מהישראלים עדיין לא הבינו שיש עניין רב במעשיהם וההגנות על חלק מהמקומות היו לפעמים מגוכחות. אבל פתאום האזעקה החלה והוא אפילו לא נגע במשהו באותו הזמן. באותו זמן חשב שזה כשל במערכת, גם דברים כאלו קורים. הוא לא חשב שמדובר בעוד רצללים.


Posted in From the Writing Desk, Gaming, Role-Playing by with 3 comments.

Comments