אייקון – סיכום יום שני

מכיוון שביום שני מעין עבדה מאוחר יותר, אני התעוררתי ויצאתי מוקדם ממנה. לקחתי כמה מהעוגיות שהכנו לדרך ויצאתי.

התכנון היה להגיע לסדנה לפיתוח רעיונות כי זאת בעיה משמעותית שיש לי (וגם מעין התלוננה עליה הרבה) וכדאי לטפל בה אם רוצים להמשיך לכתוב בצורה רצינית. אבל כשהגעתי הבנתי שלא רק שלא קיבלתי את הכרטיס שביקשתי (ולא שמתי לב לזה קודם), פשוט לא נשארו מקומות בסדנה הקטנה. אבל אני מניח שזה הגיוני שלא קיבלתי. במקרה וארצה, בטוח אוכל לשאול את יעל ואת רותם מאוחר יותר. אז במקום, הלכתי להריץ כמה משחקים. הראיתי את King’s Blood לכמה אנשים חדשים שלא היה להם הרבה זמן. ואחר כך, כשמצאתי קבוצה יותר רצינית, פתחתי את Nanuk שהוא משחק חביב ביותר ועדיין יחסית חדש. לפחות בארץ.

ב-14:00 הלכתי לפגוש את הועד, בעיקר כדי לשמוע מה הפסדתי בפגישה הקודמת וכדי לברר כמה דברים. אז בתוכניה של TLV כתוב שיש הנחות לחברי אגודה. התשובה לזה היא, “אם הם רוצים, אנחנו לא ננסה לעצור אותם. זה לא אומר שמשתפים איתם פעולה”. כמו כן, ברשימת הארגונים רשום אמא”י, ארגון בת של האגודה. התשובה לזה היא, “אנחנו בקשר צמוד עם אמא”י ואין להם שום קשר וגם הם לא משתפים פעולה. הם כנראה פשוט שכחו להגיד להם להוריד את הלוגו.”

לאחר מכן, הקשבתי קצת במפגש הפעילים אבל לצערי, הוא עמד מול אירוע שמאוד רציתי ללכת אליו, למטה בסדרת הרצאות על מדע. יואב, כרגיל, מביא נושא מעניין. מרינה גם הביאה נושא מעניין עם כמה דוגמאות מאוד… משונות. וגם הנושא השלישי של המרצה ששכחתי את שמה היה מעניין אבל המצגת הייתה קצת עמוסה ולא אכילה. ודווקא לה היו לי כמה שאלות נוספות ודיון.

אחר כך היו לי שעתיים להרוג אז הלכתי לשחק קצת. קודם סיבוב של Apples to Apples שלא יצא לי עדיין לשחק. היה מאוד כיף למרות שהרעש הציק ועם יותר מדי שחקנים זה נהיה איטי ומעיק. בשביל לטפל בשעה האחרונה שיחקנו Knightmare Chess for Three. זה תמיד משחק כיף, במיוחד כשמלחיצים את האנשים לשחק מהר. וכמובן, המשחק הזה משעשע כאשר אני חושב שיש לי את הטריק ואז מישהו עושה טריק אחר ובכך גורם לשחקן השלישי לנצח.

ה-20:00 הלכתי למשחקי מחשב בראי האמנות. למען האמת, ציפיתי להרבה יותר. ציפיתי לדיון גדול ומפורט. קיבלתי שעה של היסטוריה שאת רובה כבר ידעתי, כמה קטעים אמנותיים מגניבים ממשחקים אבל לא דיון של ממש. לא היה שם הרבה מזה. חוץ מזה, ההרצאה הייתה באיכות נמוכה באופן כללי מבחינת המצגת, הניהול שלה והקטעים הנוספים. כמו כן, אני חושב שיש בעיה עם הקהל חובב המשחקים באופן לחודי. הם מתפרצים הרבה יותר מהממוצע ותמיד צריכים להוסיף משהו ולהעיר. אני לא יודע מה אפשר לעשות לגבי זה אבל אני כנראה צריך לדבר עם עופר על איך הייתה ההרצאה שלו.

אחרי ההרצאה הזאת גם הייתי צריך להרוג איזה חצי שעה במשחקים ומיד לזוז לאסוף את מעין ולצאת לארוחת ערב רומנטית רק שנינו. היה מאוד כיף במסעדה חביבה בהרצליה פיתוח בשם מוזס.

ועכשיו, מתחיל יום עמוס חדש.


Posted in No Category by with comments disabled.