טיול בגוגל

אתמול הייתי במשרדי גוגל בתל אביב בפעם הראשונה. אני יודע שבהתחלה הייתה אזהרה שלא לגלות או לחלוק מידע תאגידי שמור אבל אני לא חושב שמה שאני הולך להגיד פה יהיה יותר מאשר פרסומת לכך שכדאי לעבוד שם. ואני גם לא מצפה שזה באמת יהיה חדש למישהו.

הגענו לשם דיי מאוחר בלילה אז המקום היה נטוש. הקומה הייתה דיי קטנה אבל נאמר שזאת לא הקומה היחידה. התחלנו מחדר האוכל הקטן שלהם שהכיל המון שולחנות פלסטיק קטנים וחמודים, מקררים מלאים במספיק טובין בשביל להכין ארוחת בריאה, טעימה ו/או כיפית למי שרוצה, סלי מחזור מחולקים ומופרדים, פסנתר, שולחן ביליארד ונוף מרשים ביותר. משם התקדמנו לסלון הקטן ליד קבוצת המשרדים הראשונה. לכל אחד שם יש עמדה נוחה וזה נראה כאילו דיי מותר לעשות מה שרוצים בה כל עוד באמת עובדים. ב”סלון” הייתה טלוויזיה ענקית על הקיר ומה שאני מניח שהוא PS3 Slim. בהמשך היה עוד מקום מנוחה ליד עוד קבוצת משרדים וחדר ישיבות גדול יותר. בחדר ישיבות גם היה טלסקופ קטן. :)
הקפנו עוד מטבחון קטן ליד עוד שורה של משרדים שעל הקיר לידה היו מסכים שהציגו כל מיני גרסאות שונות של הלוגו של גוגל. בסוף המסדרון היה סגוואיי מצד אחד וכיסא מסאז’ מהצד השני. יצא לי לרכב על שניהם ולמרות שהראשון עדיין מטריד אותי, גם זה היה מאוד כיף. שהינו במקום בערך שעה רק לחוות אותו ואז כבר הייתי צריך ללכת.

כן, גם אני רוצה לעבוד בגוגל. :)

אתמול גם הלכנו לראות Avatar ויותר על זה בהמשך.


Posted in Geekdom, IT, No Category by with 2 comments.

Comments

  • Yvaine says:

    אתה משתמש במילה “קטן” יותר מדי בשביל דברים כאלה גדולים, אתה יודע?

    ועוד לא ראית את חדר המשחקים :)

  • Eran says:

    הם לא היו כל כך גדולים. הם היו דיי קטנים.