יום שישי – Trinity and Treating Ourselves

2016-05-28

ביום שישי יצאנו מהב’ של מרי אחרי שעה בערך של חיפוש אחר מקום לישון בו בלילה. מתברר שיש קונצרט של ברוס ספרינגסטין בדבלין אז כמעט כל חדר ברדיוס של 50 קילומטר מהעיר היה תפוס. בסוף מצאנו חדר באיזה שהיא אחוזה מפוארת שעלה לנו כמעט פי שתיים מהממוצע ששילמנו עד עכשיו אבל כל עוד זה מקום לישון באזור, ועוד איזה מקום, וגם היינו מאוד מתחת לתקציב עד עכשיו אז זה בסדר. נסענו לשם, פגשנו חלק מהכלבים, והתמקמנו.

ואז יצאנו חזרה לדבלין. מצאנו מקום חנייה והתחלנו להסתובב. כיוונו קודם ל-Trinity College. כי זה אחד המקומות הגדולים של דבלין שעוד לא היינו בו. וזה לוקח רק שעה וקצת אז זה שווה את זה. היינו שם, הסבירו לנו קצת על האוניברסיטה וההיסטוריה שלה, היה משעשע. ואז הלכנו אל הספרייה הישנה, לראות את ה-Book of Kells ואת אוסף הספרים העתיק והעצום שלהם. היה מגניב. אחרי שהסתובבנו בחדר הארוך ומלא הספרים, ירדנו אל חנות המזכרות ובין שאר הדברים גם מצאנו דוב קטן שסיים ללמוד. איחלנו לדוב בהצלחה.

ואחרי זה, אחרי שראיתי כל כך הרבה ספרים לאורך ולרוחב אירלנד, חשבתי שאולי כדאי לבדוק את הנושא. ובכל מקרה הייתי צריך תספורת. אז הזמנתי תספורת וגילוח וקיוויתי לטוב. אז קיבלתי ספרית אסייתית. זאת אומרת, היה לי ממש קשה לתקשר איתה. וגם המכונה שלהם לא מסוגלת לתת יותר מ-19 מילימטר אז בסוף קיבלתי תספורת קצרה. לא נורא. שיער גדל. הגילוח כן היה שווה את זה. זה היה קרם ומגבת חמה וג’ל וגילוח מאוד קרוב ואז עוד מגבת וקרם ועוד מגבת. היה מגניב. כדאי.

בסביבות 18:00 הלכנו לאכול שוב אצל המונגולים. זה ממש טעים. ואז התקפלנו, חזרנו לחדר ונפלנו למיטה. אני חושב שישנתי בערך 11 שעות כמעט ללא הפסקה. אחרי כזה טיול. זה היה נחוץ.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.