יום רביעי – הטבעת של קרי, עוד שוקולד, ומעין מרגישה יותר טוב

2016-05-19

אחרי שנשארנו יום נוסף ב-Dingle כי מעין לא הרגישה טוב, הפעם קמנו מוקדם בבוקר, התארגנו, אכלנו, ויצאנו לדרך. אחרי שעברנו בסופר העירוני כדי לחפש את תוצרת המזקקה של Dingle. כי חייבים לקנות את התוצרת המקומית, לא? מצאתי אוסף של בקבוקי ג’ין קטנים, כל אחד מותאם לעונה עם פרחי העונה שנקטפו בסיוע הדרואידית המקומית. מגניב.

אז יצאנו לדרך במטרה לצאת מחצי האי Dingle ולראות כמה מתוך ה-Ring of Kerry אפשר לעשות ביום אחד. התשובה: הכל.

טכנית, כל הסיבוב לוקח בערך 4 שעות של נסיעה ישירה. לקח לנו קצת יותר מ-5 שעות כי גם עצרנו לנוח בדרך. המקום מאוד יפה ומאוד מעודד צילום פנורמי אבל חוץ מזה היו רק שני מוקדים שבאמת גרמו לנו לעצור. שניהם נמצאים בהרחבה הקטנה של הטיול שנקראת Ring of Skellig.

אחד זה הסיור עם הסירות באיים הקטנים. אבל היה מזג אוויר גרוע מדי בשביל סירות. וגם אם לא היה, מתברר שאם אני רוצה לעלות על האי עם המנזר העתיק (זה שצילמו עליו את הסצינה האחרונה של The Force Awakens) אז הייתי צריך להזמין את המקום שלי לפני חודש.

המקום השני היה Skellig Chocolate. כי אחרי שמצאנו יצרן שוקולד במקום נידח אחד באירלנד אז למה לא למצוא יצרן שוקולד שני במקום נידח אחר באירלנד. והפעם, כשאני אומר נידח, אני מתכוון שזה באמצע ה-Ring of Skellig שנמצאת באמצע ה-Ring of Kerry וזה ממש על החוף הכי רחוק של חצי האי הזה. אבל הם לא מעבדים את פולי הקקאו בעצמם אז Hazel Mountain מקבלים נקודות אקסטרה על זה.

ואחרי כל זה, סיימנו את הטבעת ביום והגענו אל Killarney קצת אחרי שש בערב, מצאנו מקום לישון בו, יצאנו לאכול פיצה, כי למעין התחשק, ואחרי זה התחרטנו על זה.

תוספת מאוחרת: סיימתי סוף סוף את כל בקבוקי הג’ין לפני בערך שנה. והוא היה נהדר. הוא נהדר לבד והוא נהדר עם מיץ כלשהו.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.