London: Getting There in Style

החלטתי להישאר בבית ביום חמישי ולא ללכת לעבוד וטוב שעשיתי זאת. היה לי כמה וכמה דברים לסדר לפני שאני הולך ובהתאם לכך גם הייתי צריך לתאם עם עצמי הגעה לתחנת הרכבת.

כיוונתי להקדים ולכן הגעתי לתחנת הרכבת כחצי שעה לפני הרכבת שתכננתי אליה. מצאתי מקום חניה יחסית מהר (הפתעה!) והגעתי לתחנה בדיוק כשהגיעה רכבת למודיעין (רכבת אחת לפני זאת שתכננתי אליה). למרות שאמרו לי שאין סיכוי, מיהרתי והצלחתי לעלות עליה. הרכבת נראתה כאילו היא בתפוסה אין סופית אבל שרדתי עד תל אביב אוניברסיטה שם הצלחתי למצוא מקום לשבת.

כשהגעתי גיליתי שטוב שהגעתי מוקדם כי היו תורים מטורפים. למזלי, פתחו לנו תור נוסף והצלחתי לעבור דיי מהר, מגיע לשלב הכרטיס והמזוודה כרבע שעה לפני הזמן. אז התיישבתי לי על התיק (שהכנתי מראש כדי שיהיה אפשר לשבת עליו) והמשכתי להקשיב לספר. סיימתי את מה שנשאר לי מ-Neverwhere תוך זמן קצר, דקות ספורות לפני הכניסה לשדה התעופה עצמו.

הסתובבתי לי באזור הנטול מכס כשעה. בחנתי מחשבים ותיקים (אין דבר כזה תיק מחשב עם יותר משני תאים. WTF?), שאלתי על HTPC (בבאג לא שמעו על דבר כזה), בחנתי בתי קפה (הידעתם שבנתב”ג יש פרינגלס שאין בשאר הארץ?) והתלוננתי על חב”דניקים (באישור, הסכמה, הבנה והמלצה של אישה נחמדה בדוכן המודיעין). לאחר מכן, ניגשתי אל הטרקלין של מלונות דן (מקום מאוד נחמד כשאפשר להיכנס אליו בחינם עם כרטיס אשראי HTzone). אז גיליתי את כל הנושא של עמוד ענן (כן, אני לא מעודכן) וכתבתי את התוספת לרשומה הקודמת. בכל מקרה, הטענתי את הטלפון ואכלתי מרק מאוד טעים. ואז הגיע הזמן ללכת לשער.

בעלייה למטוס גיליתי שבריטיש מעלים את הנוסעים בשני חצאים. לא הסידור האופטימלי אבל עדיף על מה שעושים בדרך כלל. אני בחרתי מקום מקדימה אז עליתי בסיבוב השני. פה המקום לציין שהדבר הראשון שהרשים אותנו (אמפירית, לא כולל דעות קדומות) בבריטיש היא היכולת להירשם מוקדם ולבחור מקום מוקדם ואפילו להדפיס את הכרטיס מראש. הייתי מעדיף את היכולת הזאת יותר מ-24 שעות לפני הטיסה אבל זה גם טוב. חבל שבארץ הם ידפיסו את הכרטיס מחדש בכל מקרה.

בתוך המטוס הורשמתי שנית מתא העסקים המגניב שלהם והורשמתי שלישית מתא התיירים. בתור תייר, הכרטיס הכי זול, קיבלתי מושב עור נוח ומתכוונן בצורה שלא ממש מפריעה למי שמאחורי. כמו כן, לכל נוסע יש מסך משלו עם יכולת לגשת למפה נעה של הטיסה ולמגוון סדרות, סרטים ומשחקים להעברת זמן הטיסה. לא מדובר במסך 1080p אבל מספיק טוב בשביל לראות סרטים פשוטים ולא ממש אנרגטיים. השירות במטוס הוא גם מאוד טוב והדיילים מאוד נחמדים ומנומסים. כמו כן, למרות שחלק מהאוכל היה קצת מוזר ולא אכיל, הקינוח היה מדהים.


Posted in No Category by with comments disabled.