The Porn Cops, Heart Attack Grill, Tech Cults, Google Mowing With Goats, White House 2.0, Parrot: DANCE!, Duke Nukem Forever DNF*

כל משתמשי Facebook, היזהרו מ‘משטרת פיטמה’, הסיירת המקוונת של החברה שמוודאת שהתמונות שאתם מעלים עומדות בתקנים המחמירים ביותר של הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם.

—-====—-

לכל מי שנמאס מאזהרות בריאותיות על כל מה שנכנס ויוצא מהקיבה שלו, הנה מסעדה שלא משקרת לגבי מה שהיא מוכרת לך. וזה המבורגרים שכנראה יהרגו אותך. כבוד לכל מי שמסוגל לסיים את ה-Quadruple Bypass Burger בפחות מ-24 שעות.

—-====—-

ב-Infoworld יש להם כתבה על 7 מכתות הטכנולוגיה המשעשעות ביותר. מהמוכרות יותר המסתובבות סביב אובונטו לינוקס ורובי ועד המוזרות יותר כמו אנשים שעדין כותבים תוכנות לקומודור 64 ו-128 וטוענים שדרך המלך היא ברוחב 8 ביט ואנשים שטוענים שלא היה ולא יהיה PDA אמיתי חוץ מה-Apple Newton. אנשי טכנולוגיה יצחקו, כל השאר לא ממש יבינו.

—-====—-

במתחם של גוגל יש גם שדה קטן שצריך לכסח מדי פעם כדי שיראה טוב וכדי להפחית את הסכנות לשרפות. בקיץ הזה החבר’ה בגוגל החליטו על גישה אחרת לנושא. במקום לשכור מכסחי דשא עם מכסחות רעשניות ומזהמות, הם שוכרים עדר עזים, רועה צאן ובורדר קולי כדי לטפל בבעיה. זה עולה פחות או יותר אותו הדבר, פחות מזהם והעזים חמודות יותר.

—-====—-

אובאמה ושותפיו לממשל מתקדמים לשלב הבא – ‘הבית הלבן 2.0’. כמו ‘הבית הלבן 1.0’ רק על Tweeter, Facebook ו-MySpace. בינתיים יש להם המון מעריצים. ולמי שרוצה עדכונים תמידיים להפגת פחד, המשתמש ‘הבית הלבן’ נוטה לגרור את המשתמש ‘CDC’ איתו לכל מקום.

—-====—-

חוקרים חשבו שרק לבני האדם יש את היכולת למוזיקה. כנראה שהם לא בילו מספיק בזמן בממלכת החיות. עכשיו הטענה היא שחקייני קול (כמו תוכים מסוימים) גם מכילים במוחם את החלקים הנחוצים כדי להנות ממוזיקה. אבל עזבו אתכם, לכו תראו תוכים ופיל רוקדים.

—-====—-

עברו 12 שנים מאז ראינו את הטריילר הראשון ל-Duke Nukem Forever. מאז, המשחק הפך להיות הבדיחה הרצה ביותר של תעשיית המשחקים עם תאריך הפצה שנדחה ונדחה והמשחק מגיע ראשון בכל רשימת Vaporware. ועכשיו, הבדיחה נגמרה והיא כבר לא כל מצחיקה. 3D Realms, החברה שיצרה ועדיין מחזיקה את הזכויות על ידידנו דיוק, נסגרת ומתפטרת ותהליך הפיתוח הממושך מגיע לסיומו העגום. אני עדיין חושב שהטריילר המקורי, ביחד עם הטריילר המקורי של Prey ושל Max Payne הם שלושה מהדברים המגניבים ביותר שיצאו מתעשיית המשחקים אי-פעם.

* – במרוצים, DNF הם ראשי התבות של Did Not Finish.


Posted in Less Interesting News by with comments disabled.