Hotelicopter, Music for Horses, Double Parking, Killdozers, Funeral is Ok, Warp Speed Impossible, Robot Scientist, Keshel, Ad Block Maintainer Dead

למי אכפת שזה רעיון מגוחך. זה נראה מגניב.

—-====—-

אני חושב שחברות התקליטים או כל מי שמייצג, כביכול אמנים, עוברים כל גבול. הפעם הם תוקפים מגדלת סוסים חביבה שמשמיעה מוזיקה קלאסית לסוסים שלה. יש לה חוות סוסים והיא יכולה להוציא רק אחד בכל פעם אז היא מנגנת מוזיקה לסוסים, להרגיע אותם כשהרוחות נושבות וכשהמטוסים ממריאים מבסיס חיל האוויר הסמוך. אבל בגלל שיש לה שני עובדים שגם “נחשפים” למוזיקה, היא באותו מעמד כמו בתי קפה ובארים וצריכה לשלם עודף על השמעת רדיו.
אני תוהה האם גם במקומות שבהם עבדתי (במפעל, בחדר האוכל, במיוחד בכלבו) בהם כולם שומעים רדיו, אנשים בחוץ שומעים רדיו, כל מי שמגיע לבקר שומע רדיו, גם נחשבים בתי קפה/ברים שצריכים לשלם תוספת על השימוש?

גם רעיון לסיפור/שיר – תאגידי המוזיקה מתנהגים כמו ארגוני טרור חוקיים אז כולם הולכים עם נגנים פרטיים שמתכווננים למוזיקה של המקום ברגע שהם נכנסים.

—-====—-

כרגע אני מדביק מדבקות על מכוניות שחונות גרוע. בקרוב אני עלול לשדרג למשהו כזה.

—-====—-

ושלא תהיה שום טעות. גם בישראל עושים דברים מגניבים. צה”ל מציג: “D9 אוטונומי”. לשימוש במקומות שהם מסוכנים מדי בשביל D9ים רגילים.
זה גורם לי קצת לחשוש. קודם חשבו שהטנקים שלנו בלתי-פגיעים ואז טנק התרומם על מטען. ואז שולחים D9, הרכב המשוריין והממוגן ביותר בצה”ל, לפני טנק בפתיחת ציר ועכשיו הם כבר פוחדים שה-D9 יפגע.

—-====—-

באליכין, לפני זמן מה, הרב הוציא פסק הלכה שאסור לאישה להספיד את גברה, אסור לה ללכת עם הגברים לקבר ואסור לה אפילו להיכנס לבית הקברות בזמן ההלוויה. פסק הלכה זה כמו מצווה, לא? אם הרב אומר אז צריך לעשות, לא? אחרת הולכים לגהנום אחר כך… לא?
ופה אני אוהב לתפוס את הדת לא רק בטפשות אלא גם בסתירות עצמיות: היו כמה אנשים שלא נראה להם פסק ההלכה הנ”ל (סוף סוף) ובעזרת עורך דין איימו לגשת לבג”ץ. וזה כל מה שהיה צריך, אפילו לא להגיש תלונה. הרב התקפל כמעט מיד והפעם בתרוץ “אם לא מבצעים את פסק ההלכה אז אין טעם לפסוק”.
אתמול (בזמן כתיבת שורות אלו, בעיקרון לפני כמה ימים) ראיתי את הפרק האחרון של הסדרה The Mentalist. היה פרק מגניב עם מהפנטים שכנראה כל אחד מהפנט את השני לעשות שטויות. כנראה לא נורא אמין ויותר מדי דרמטי אבל ג’יין כן אמר שם דבר נכון ומתאים: “אי אפשר להפנט מישהו לעשות משהו שנגד האופי שלו.”
וזה עובד לא רק בהיפנוזה, למרות שאז זה הולך לכיוון היותר קיצוני. אם מישהו עושה משהו, כל דבר, זה בגלל שהוא רצה. אי אפשר, ואני אחזור על זה שוב למרות שזאת דעתי, אי אפשר להכריח מישהו לעשות שהוא לא רוצה. ורבנים, מעבר להרבה סוגים אחרים של אנשים, מנצלים את זה. אבל גם הם יכולים להגיע לגבול מסוים. וברגע שדוחפים מישהו לגבול שלו, ברגע שמצמידים מישהו לקיר המנטלי שלו… אז הוא דוחף חזרה הכי חזק (יש לו קונטרה).
זה יפה שסוף סוף כמה אנשים עם ביצים הבינו את זה אבל לא צריך לתת לזה להגיע לקיצונות כדי לדחוף חזרה. חיטפו בחזרה את החופש שלכם.

—-====—-

בהתחלה חשבו שהינע עיוות כמו במסע בין כוכבים הוא בלתי אפשרי. ב-1994, הפיזיקאי אלקובייר מצא שלא חייבים להניע חללית במגמ”א, אין שום הגבלות על המהירות של החלל עצמו. אז הוא בנה מנוע עיוות תאורטי יחסותי. עכשיו, מכונאי קוונטים בוחנים את הנושא מחדש ומוצאים שתחת פיזיקה קוונטית, הבועה לא יציבה במגמ”א. אז מנוע עיוות שוב בלתי אפשרי.

—-====—-

הרובוט הראשון בעולם פיתח תאוריה, הריץ כמה אלפי ניסויים וגילה ידע חדש ללא עזרת בני אדם.

—-====—-

ה-FailBlog הוא אתר פופולארי שמאחסן תמונות וסרטונים של אנשים ומצבים וחפצים (וכל דבר אחר) מטופשים, לא הגיוניים או שסתם מעידים על מישהו שפישל ברמות תנ”כיות. היום גילו לי על המקביל העברי שלו, אתר כשל. נרשמתי. נראה אם יש שם דברים טובים.

—-====—-

ולסיים בנימה מעט עצובה: ריק “rick752” פטנל, אחד מהמתחזקים של התוסף והאתר Adblock Plus, נפטר ממחלה בגיל 56. בתור אחד מהאנשים שמאחורי אחד מהתוספים הבסיסיים והחיוניים ביותר לשואש, תוכנה קטנה שהופכת את השימוש באינטרנט לכל כך הרבה יותר חלק ופחות מרגיז, מגיע לו את כל הכבוד.


Posted in Less Interesting News by with comments disabled.