ביקורות בשורות

Dead Silence, Saw V, The Midnight Meat Train

Dead Silence: (אימה, מהיוצרים של Saw) לכל אורך הסרט הוא נראה ממש סרט אימה לפי הספר. בנוי בצורה מסוימת, אם דמויות מסוימות ומצבים מסוימים והכל מתקתק כמו שהייתם מצפים מסרט אימה לתקתק. ואז בסוף זה הופך להיות סרט של לי וואנל וג’יימס וואן ואי אפשר שלא לחייך מרוב מגניבות. כדאי, במיוחד עם הסצינות הנוספות.

—-====—-

Saw V: (מתח, מסתורין, לא מהיוצרים של Saw) היוצרים המקוריים של Saw כבר עזבו את העסק והוא בטח ממשיך בעיקר על אינרציה של יוצרי המלכודות. הפעם המלכודות לא מתוחכמות או מטרידות במיוחד ואני חושב שזה בדיוק מה ששונה בסרטים החדשים יותר ומה שרוב האנשים לא מסוגלים להבין. כמו שרידיק הם לא סדרת סרטי סתם אימה או סתם פעולה גם סדרת Saw היא לא סדרת אימה. ולפי דעתי, היא אף פעם לא הייתה כזאת. הסרט הראשון היה מאוד ספציפי אבל מהשני אלו סרטי מתח על בן אדם עם דרך משונה וקצת חולנית לתקן קצת את העולם ואת האנשים שבו. יוצא מזה המון מלכודות מחרידות והרבה Gore אבל זה הגימיק ולא העיקר. חוץ מזה, אני חושב שצריך לראות את כל הסרטים הישנים מחדש לפני שמתיישבים לראות כל סרט חדש בסדרה, כדי להיזכר בכל ההקשרים.

—-====—-

The Midnight Meat Train (אימה, Gore) כששמעתי את השם של הסרט אמרתי שזה לא נשמע כמו סרט אימה טוב. אבל אז ראיתי את הטריילר וראיתי שכתוב קלייב בארקר וראיתי את הסרט וזה סרט מגניב. דבר ראשון הוא Slasher שונה. הוא מגניב והוא בנוי טוב. הוא מטריד ועושה את זה טוב בעיקר בגלל הדמות הנהדרת של מאהוגני. ואז מגיע קלייב בארקר והופך הכל למוזר וחולני יותר ממה שהייתם יכולים לחשוב. הם ניסו ליצור סמל אימה חדש ואני חושב שהם דיי הצליחו.


Posted in Reviews by with comments disabled.