הבעיה עם אייקון

כבר דיברתי בעבר על הצורך המוזר הזה שמופיע אצל בני אדם כשהם רואים מישהו שהם מכירים, הצורך לבוא ולהגיד שלום, לשאול מה קרה ומה נשמע ואיך הולך במקום רק לנפנף ולחלוף. אני יודע, זה קורה גם לי.

הבעיה הזאת מחריפה ביותר באייקון משלוש סיבות עיקריות:
1) באייקון יש בדרך כלל המון אנשים. מתוכם המון אנשים שאני מכיר והמספר הזה גדל משנה לשנה.
2) הניידות של הקהל של אייקון גורמת לכך שאני פוגש את האנשים האלו כל הזמן ועוד פעם.
3) והבעיה הכי חמורה? באייקון זה לא אנשים שהכרתי כשהייתי בטיול כיתה של גן זיוה. אלו אנשים שאכפת לי מהם מאוד, שאני לרוב לא פוגש לעתים קרובות, ואני רוצה לדבר איתם ולהתעדכן במה קורה ומה נשמע ואיך הולך וזה נהיה קשה כשיש כל כך הרבה מהם ולכל אחד מגיע זמן משלו. במיוחד כשאני עכשיו בדרך למישהו אחר או לסרט או לאירוע או להרצאה שאני צריך להגיע אליה כי אחרת לא יהיה מי שיעביר אותה.

בפעמים האלו אני נוטה להסכים עם לילי: אייקון לא צריך להיות כל כך דחוס. לא צריך מהבוקר עד הבוקר אלא לפרוס שווה ושווה לאורך שבועיים-שלושה ולשים חורים כך שיהיה אפשר לנוח ולדבר ולא לשכוח לאכול משהו.


Posted in No Category, Thinking Out Loud by with 8 comments.

Comments

  • אסף says:

    לא, הבעיה עם אייקון היא שביום שישי של אייקון הייתי צריך לבחור די במפתיע בין מסיבת יום הולדת של חבר שלי לבין להישאר באייקון עם אנשים שאני ממש אוהב ושלא ראיתי המון זמן, ושאני גם לא אראה בשום מסגרת אחרת.

  • Eran says:

    היית באייקון? בכלל לא שמתי לב.
    מתי היית?

  • אסף says:

    הייתי בשלישי (יבגני סינג’ר אותי להתנדב), והייתי משישי בצהריים עד שבת בבוקר.

  • בוב says:

    הבעיה היא שהפתרון שלך לא ישים.
    אנשים לוקחים חופש מהעבודה לכמה ימים, לכמה שבועות אנשים לא יוכלו להגיע.

  • Eran says:

    זה מה שלילי אמרה, אייקון של כמה שבועות עם חופשים באמצע. מי שרוצה יוכל לחזור לעבוד.

  • ניהאו says:

    that is absurd in many way
    the easiest to see is the logistic one.
    even book week does not drag like that.

  • מאץ' says:

    לילי מעולם לא רמזה שזה יעבוד לוגיסטית. לילי רק פינטזה בהקיץ על אייקון שיהייה יומיים-אייקון-יום-מנוחה-יומיים-אייקון-יום-מנוחה עד שיימאס, ולא יוביל לאפיסת הכוחות ותחושת המחנק הקלה, ולא לדיכאון-סוף-קון, ולא לשאר חוליים ובעיות שמלווים את אייקון בצורתו ההכרחית. זו לא הצעת עבודה. זה חלום. נטפקנים קישטה.

  • ניהאו says:

    זה ךא בעיה לסדר- רק צריך להחליט שלא עורכים אותו גם בשבת וחג ואת מקבלת את החופש הנחות בדיוק באמצע כמו שביקשת כי חגי ישראל הסנובים לא אוהבים לשבת ביחד עם ימים קדושים נחותים כמו שבתות פשוטות