Late Night Hard Rock and Code Checking

מה? היה לי עוד עבודה לעשות?

ביום חמישי, היום האחרון לפסטיבל הסטודנט, עוד ניסיתי לסיים את העבודה. סיימתי לכתוב את הקוד שלי וחשבתי שאני אעבור על זה של אורן. בסוף הצלחתי למצוא לפחות שתי בעיות אז אמרתי לעצמי שאני אעבור על הכל ליתר ביטחון.

קודם הלכתי, בסביבות שמונה, לראות את Wall-E. חזרתי לטכניון לקראת עשר ולא נתנו לי להיכנס להחנות את הרכב במקום הרגיל אז דחפתי אותו בצד בין השיחים והלכתי ברגל. באתי עם התיק אז שוב בדקו אותי פעמיים בכניסה וזה נורא מעצבן. לא היה לי הרבה מה לעשות. הדבר היחידי שנשאר שמעניין זה היהודים ובשביל זה הייתי צריך לחכות, עקרונית, עד חצות. אז הלכתי למתחם PlayStation כדי לשחק Guitar Hero, עד אחת בערך.

המתחם נסגר והיהודים עלו אז הלכתי למצוא לעצמי מקום לשבת. פתחתי את המחשב, ניסיתי לצלם את ההופעה קצת (עוד נראה איך זה יצא) והתחלתי לבדוק שוב את הקוד. מה רע? במילא צריך לעבוד עד מאוחר אז לפחות שתהיה מוזיקה טובה.


Posted in No Category by with 3 comments.

Comments

  • אסף says:

    באמת עבדת על קוד בזמן ההופעה של היהודים?
    אלוהים ישמור.

  • אלודאה says:

    מצטרפת לתחינה לאחד אלוקינו שישמור עליך..
    OMG…

  • Nihau says:

    wall-e היה מאוד… אופטימי…
    ולשם שינוי הוא היה סרט מד”ב אמיתי- כזה שלוקח את המצב הקיים בהווה בו הוא נהגה ובודק מה היה קורה אילו הוא היה ממשיך עד לעתיד בדיוק באותה מגמה ללא שינוי ואז בונה בתוך העתיד המוקצן הזה סיפור כך שימחיש את ההשלכות האמיתיות של עתיד שכזה על מי שחי בו.
    אולי קצת סכריני מידי… אבל לרובוטים בעלי אישיות מותר להיות קיצ’יים, אחרי הכל הם לומדים הכל בדרך הקשה (בינארית).