יום שבת – סלע אחד גדול ובשיפוצים

2016-05-22

עזבנו את Palm Lodge ואמרנו תודה רבה למארי ובעלה על האירוח והנחמדות. ובדרך משם דיברנו על איך זה נראה כאילו השם מארי הוא סוג של דרישה במקצוע בעלת ב’ וב’. יצאנו לכיוון Cashel. ובדרך עברנו מאביב לסתיו, לקיץ לחורף וחזרה לאביב. מזג אוויר אירי זה דבר מוזר.

ניסינו להגיע אל ה-Rock of Cashel היום אבל הוא היה כל כך בשיפוצים שלא חשבנו שזה יהיה שימוש כל כך טוב של הזמן שלנו לעלות כל הדרך למעלה (זה ברגל מפה) רק כדי לראות חצי טירה. אז זה יהיה אחד הדברים שיישמרו לפעם הבאה. היי ביי.

אחרי זה עצרנו בצד, לרגע, לתכנן את הצעדים הבאים שלנו. רצינו לעשות עוד הליכת נץ והיו כמה מקומות בכיוון שלנו. אז התקשרנו אליהם והצלחנו למצוא אחד למחרת בבוקר. רק שרצינו להגיע ל-Kilkenny והמקום הזה היה בערך שעה לכיוון הפוך משם. אבל למי אכפת? זה כל כך כיף. אז נסענו כבר עד Kilkenny, מצאנו מקום לישון, החלטנו להשאיר את המקום הנוסף שהמליצו לנו למחר בבוקר ואז הלכנו לחפש משהו לאכול. לקח לנו שעה למצוא ב’. זה היה יותר גרוע מאשר Killarney. עברנו כמעט עשרה ב’ים עד שמצאנו אחד עם חדר פנוי. אחרי שהתמקמנו, פגשנו את קוקו, הכלבה של בעלת הבית וקיבלנו המלצה על פאב מקומי וחביב. הלכנו לשם ואכן האוכל היה ממש טוב. אבל כשיצאנו משם, התחיל לרדת ברד. למעין לא אכפת אבל אני חשבתי שמקסימום יהיה קצת קריר אז הייתי בחולצה קצרה. אז אני קיפצתי ממחסה למחסה בדרך חזרה בזמן שמעין פשוט הלכה לה. וכשחזרנו, נכנסנו מיד למקלחת חמה ונראה לי שזה בינתיים הצליח למנוע את הצינון.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.