Meeting Friends and Getting Parts

2016-03-19

את יום שישי התחלנו עם משחק תפקידים. זאת אומרת, אני התחלתי. כי זה משחק צ’אט אז למה זה שאני בלונדון אמור להפריע? אז התחלתי בזמן שמעין התארגנה ואז יצאנו לבית קפה קטן לאכול ארוחת בוקר ולסיים.

Bloomsbury Coffee Shop הוא חור באדמה קטן וחמוד. זה כמו חור בקיר רק שבלונדון, בכמה מקומות נבחרים, הרחוב גבוה יותר מהקומה הראשונה של הבניין. יש להם אוכל אנגלי סבבה ועוגות ביתיות ממש טובות. ויותר חמוד, הם מסמנים חשבונות עם כפות עץ גדולות וממוספרות.

image

אחרי שסיימנו לשחק ולאכול, הלכנו למצוא לאבא של מעין חלק לאופניים. הוא הזמין חלק שהוא צריך ואנחנו שמחנו לחסוך לו משלוח. זה רק רכבת לבריקסטון, אוטובוס לדאלוויץ’ ועוד קצת הליכה. עשינו מזה טיול בוקר, פגשנו כלבים, השקפנו על אגם קטן, קפאתי מקור, פגשנו עוד הרבה כלבים, אכלנו במאפייה מגניבה וחזרנו חזרה. לפני שעלינו על הרכבת הסתובבנו קצת בשוק ובחנויות הקטנות, מצאנו גלידה מגניבה בשם Yumitub והותקפנו על ידי אישה שטענה שישו אוהב אותנו.

בדרך חזרה לדירה אמרנו, נעצור באפולו ויקטוריה, אולי יש כרטיסים ל-Wicked. אז מצאנו כרטיסים סבבה למחר בצהריים. קנינו עוד קצת מתוקים וחזרנו לדירה לנוח קצת. או קצת הרבה. בדרך גם עברנו ב-King’s Cross.

image

אחר הצהריים פגשנו את עידן ודניאל לתה (Cutter & Squidge נשמע כמו מקום מומצא מספר של הארי פוטר אבל ה-Biskie שלהם, שדומה ל-Cookiez, היה מאוד טעים) ואחרי זה את עדי ומייקל לארוחת ערב (Bi Won, מסעדה קוריאנית ממש טעימה) וקינוח (Zizzi, סאנדיי מדהים ומרשמלו מהמם). היה מאוד כיף וחזרנו לישון שבעים ומרוצים.


Posted in Maayan, Me, No Category by with comments disabled.