משעזעי ומענייני השבוע 10/03/2k8

1) אמת בפרסום: סיפור של ניר יניב על חיידק שמציק לפונדקו לקנות ולקנות. גם אני כתבתי על פרסומות מעצבנות. ועכשיו, מפרסמים קוראים לנו את המחשבות כדי לדעת איך לפרסם.

2) Jhonny 5 is Alive! או בקיצור, מחדשים את Short Circuit. הדבר היחידי שקצת מטריד אותי הוא שווינשטיין עושים את זה.

3) מדען מניו-יורק טוען שמחשבים קרובים לעבור את “מבחן הגרפיקה של טורינג”, מצב בו שופט אנושי לא יכול להבדיל בין עולם וירטואלי לאמיתי. שנתחיל לתכנן את המטריקס?

4) מפה של מפגעי כביש (זאת אומרת, מלכודות מהירות) בטלפון הנייד? אני חושב שיש לי עוד רעיון לדחוף לסיפור.

5) ראיתי שכמות התרומות של FreeRice ירדו בזמן האחרון אז אני דוחף את זה פה שוב פעם. שחקו משחק, תרמו אוכל לנזקקים. מה לא בסדר בזה?

6) כל מה שצריך שיהיה ממוחשב במטבח עכשיו ב-Kitchen Sync.

7) לכבוד גארי גייגקס, Wired החליט לעשות שטויות שוב פעם וליצור דפי דמות למספר אנשים מפורסמים. (סטיבן הוקינג, סטיב ג’ובס וריצ’ארד דוקינס טובים במיוחד)

8) רובוט השבוע: הופך את בסיס הירח של נאסא לנייד ומשנה צורה. מקבל אישיות ומתנהג בצורה חברתית.

9) אפל השבוע: תובעים את פרויקט ה-GreenNYC בגלל שהתפוח המסולסל דומה ללוגו שלהם.

9) פרופסור מאוניברסיטת פלורידה פונה לבית המשפט בשביל להוכיח שההרצאות שלו מוגנות בזכויות יוצרים. האם כתיבת סיכומי שיעור מפרה זכויות יוצרים? האם נצטרך לחתום על הסכם שימוש כל פעם שנכנסים לכיתה? בתקווה שלא אצלנו.

10) מחקר חדש טוען: גיימרים מוחלטים מפגינים תכונות אוטיסטיות. זה טוב או רע?

11) מחשב העתיד: The Cup PC. קראו מידע בתוך הכוס, שפכו אותו על השולחן או למחשב ספל אחר.

12) משחק חדש: ככה תצחצחו שיניים. עם משוב מלא בזמן אמת.

13) זה רעיון מעניין להוסיף לרשימה: וידוא סיסמה לא רק על פי תוכנה אלא גם אל פי אופן הקלדתה.

14) בהמשך לשטויות ש-Creative Labs עשו בשבוע שעבר, הם החליטו להחכים קצת ולעזוב את הבן-אדם הנחמד שרק רצה שהאביזרים שלהם יעבדו גם על ויסטה.

15) זה צריך להיות מחזה משעשע: 520 דוקטורים על הקרח, משחקים הוקי לזכר חברם ולטובת ארגוני צדקה.

16) כולם כבר ראו קופים מעשנים, קופים שיודעים קאראטה אבל האם כבר ראיתם קוף שרוכב על אופנוע? ובשביל לאזן יש לנו את ה-Death Metal Dog. חמוד מאוד אם כי הטעם שלו במוזיקה לא משהו.

17) ב-Worth1000 עשו תחרות בה צריך לפרסם מוצרים חדשניים בצורה “עתיקה”. מאוד משעשע וודאי שתרצו Patent Mobile Telephonic Communicator & Typographic Messenger with Box-Brownie J-Peg Maker & MP3 Gramophone.

18) הסיכוי ליצירת חיים מכמעט כלום עלה קצת כשמדענים הציגו תיאוריה לפיה אווירת מדבר, קצת מים ופגיעת מטאור מספקים את התנאים לחיים.

19) תראו תוכניות השרדות. לקנדי אחד זה עזר. אחרי שהוא ראה תוכנית אל איך לשרוד בשממה הקפואה, הוא נקלע למצב בעצמו ושרד עד הכביש הראש.

20) בפעם הראשונה בהמון זמן, שאני שמתי לב, מישהו מוסיף לתוכנית הלימודים שיעור חשוב: וירג’יניה תהיה המדינה הראשונה שתלמד את הילדים שלה לא להיות משתמשים אינטרנט מטומטמים.

21) לכל מי שלא יודע, מדפסות תלת-ממדיות קיימות כבר כמה זמן. הם מדפיסות חפצים בשכבות מחומר מתכלה מסוים והן מאוד יקרות. אבל עכשיו מוציאים מדפסת תלת-ממדית חדשה תחת הרשיון של GNU בחינם ובעלת יכולת שכפול עצמי.

22) איך מעליבים אנשים בצורה יפה ומתורבתת? בואו ותלמדו משייקספיר.

23) מסתבר שאם מאבדים מכונית חשובה, אפשר לסמוך יותר על מועדון הרכב המקומי מאשר על המשטרה. כך מעיד שון איירונסייד אחרי שהוחזרה אליו ה-Nissan Skyline GT-R שלו.

24) כולם מכירים את השלטים בעלי הטעויות הנוראיות אז לפחות יש בן אדם אחד שמנסה לעשות משהו בנידון. ג’ף דק נוסע מחוף לחוף אם ערכת כתיבה מלאה ומתקן שלטים, מודעות ותפריטים.

25) פטנטים חדשים לפנינו: חלבון מיוחד בשם מירקיולין, המגיע מפרי מערב אפריקאי מיוחד, גורם ללשון האנושית לקלוט טעמים חמוצים כמתוקים. ופיליפס מציעה אמבט חדשה המשובץ בנורות LED ויגרום למים להיראות בצבע אחר.

26) סימולציה שעשו לא מזמן באוניברסיטת קולוראדו מראה שמלחמת גרעינית קטנה בין הודו לפקיסטן תגרום לנזק נרחב לאוזון. רק שתדעו.

29) הודעה חשובה לכל חובבי הסרטים באשר הם. אם אתם רוצים לפטור את העולם מהעול שהוא “כדור איכס” אז בואו לחתום על העצומה. רק מיליון חתימות והוא הבטיח להפסיק לעשות סרטים. ברגע כתיבת שורות אלו (לא בהכרח פרסומן), המספר עבר את המאה אלף. רק עוד תשע כאלו.

30) עוד רעיון לפרויקט סמסטר, הפעם לסטודנטים משועממים להנדסת מכונות: בנו לכם דגם של טנק נמר גרמני. בגודל של מכונית קטנה, עם גנרטור מאחורה, הוא מגיע למהירות של כ-30 קמ”ש ויורה כדורי צבע.

31) מחקר חדש שנעשה בגיימרים מודיע: סיבוב של משחק ב-World of Warcraft דווקא מרגיע אנשים.

32) האם יש כמה נפט בסדר גודל של כמה מיליארדים של חביות מתחת לארצות הברית וקנדה? אם כן, אני באמת שלא יודע מה זה עלול לעשות. ארצות הברית כנראה תהפוך לעצמאית מבחינת אנרגיה. זה טוב או רע ולמי?


Posted in Less Interesting News by with 3 comments.

Comments

  • Nihau says:

    1. signed. it is already reached 1.6 milion. yay
    2. the mechanical dog should have been shut off with a remot control- but that would have ruined teh joke. ah well… what ppl wouldn’t do for a comic relif

  • yaron says:

    26) they also hope to show via simulations that that water quenches thirst

  • בוב says:

    זה לא 1.6 מליון, זה כנראה היה 160 אלף כי אצלי היה 177 אלף.
    (חתמתי)