כנס עולמות

אה, כנס עולמות. נגמר. היה כיף. זהו. אפשר להמשיך הלאה.

לא, יש לי עוד מה להגיד עליו. אני לא אתן הפעם play-by-play בעיקר כי אין לי כוח. אני אתן סיכום. הסיכום שלי בתור הכנס ה”אני כבר לא ממש סופר” בו אני מסונג’ר להיות אחראי המשחקים. אבל על זה עוד מעט.

כן הלכתי לכמה הרצאות ואירועים עליהם אפרט מעט. ההרצאה על פרדוקסים של נסיעה בזמן ואיך הם לא באמת פרדוקסים נתנה לי כמה דברים מעניינים לחשוב עליהם והציתה כמה ויכוחים מרתקים על איך צריך לנסוע בזמן.
ההרצאה של קרן אמבר הייתה, כרגיל, כיף. היא בדרך כלל מביאה את הזווית שלה על כל מיני רעיונות שהוצגו בקשר לנושא. וזה מעניין כי היא מביאה כל מיני טקסטים שבחיים שלי לא שמעתי עליהם וחלק גדול מאלה שכן שמעתי אליהם עוד לא קראתי. אז זה מעניין. והרבה מהמקורות שלה הם משחקים שזה בדרך כלל נושא שלא נוגעים בו.
ההקלטה החיה של תסכית הייתה מגניבה. התסכית של יעל פורמן מצחיק, הבימוי של רותם ברוכין רק מוסיף והוספת מתנדבים מהקהל הייתה מגניבה.

הכנס הזה שוב, בתור נציג המשחקנים בפורום הפעילים של האגודה, מוניתי להיות אחראי על המשחקים. אני מניח שהם עושים את זה גם כי יש לי מזוודה מלאה במשחקים שאפילו בכנס אחד אי אפשר לשחק את כולם. ניסיתי לאזן כמה שאפשר בין הדרישה שאני אהיה בפונדק, אריץ משחקים ואוודא שהכל הולך כמו שצריך, לבין הרצון שלי להסתובב קצת ולחוות כנס. אני חושב שדיי הצלחתי. למרות שלפעם הבאה אני צריך לעדכן את הנהלים שלי, להכין רשימה מיועדת של משחקים להשאלה ותדריך קצר לשימוש במזוודה.

סך הכל, נהניתי מאוד. היה חבל שמעין לא יכלה להצטרף. אבל היה כיף.
דברים מעניינים שעשיתי בכנס: (1) הסברתי לשלושה ילדים על משחקי תפקידים ועודדתי אותם לקנות את החבילה של מו”ד (כן, יש משחקים יותר טובים אבל הם רצו קרבות וטקטיקה). (2) מצאתי את החבילות האדומה, הכחולה והשחורה המקוריות של מו”ד במצב טוב. יופי של נוסטלגיה אבל אני לא משחקי מו”ד גרסה אחת. (3) הראיתי לכל מיני סדרנים את ה-Psychic Paper שלי אבל הם כנראה אומנו כדי להתנגד לזה ועדיין ביקשו ממני כרטיס כניסה. (4) הרצתי משחקים בהם המטרה הייתה להביס אותי במשחק שלי. שניים הצליחו מספיק טוב בשביל לזכות בפרס.

סך הכל, אני חושב שגם הרעיון של Beat the MIB עבד טוב. בא לי לעשות אותו שוב. בא לי לעשות טורניר. טורניר Munchkin Quest בו המנצח הסופי מקבל את המשחק הביתה. אולי באירוע הבא של המשחקיה.


Posted in No Category by with 2 comments.

Comments