ההופעה של Jethro Tull

אז איך הייתה ההופעה של Jethro Tull?

אני חושב שהחיוך של מעין אמר מספיק. לא צילמתי אותה כי היא כנראה הייתה מרביצה לי ומתלוננת אם הייתי מציע להעלות את התמונה לאינטרנט.

אני לא כל כך הכרתי אותם. רק מדברים שמעין השמיעה לי או מהאלבומים הראשונים שהספקתי לשמוע לפני. ואני מאוד נהניתי. גם המוזיקה, אפילו השירים שכבר שמעתי ושלא נשמעו לי כל כך מדהימים אצלי, הייתה טובה אבל גם הביצוע. מה הכוונה? ללהקה הזאת בכלל ולאיאן אנדרסון בפרט יש יכולת הופעה. הם פשוט יודעים להופיע, לתת הצגה, לרצות את הקהל. בין אם אלו התנועות המוגזמות, המשחק עם הכלים או סימן ההיכר של איאן אנדרסון וזה החילול על רגל אחת. כן, הוא לא עושה את זה לעתים קרובות או הרבה זמן, הבן אדם כבר זקן, אבל עדיין.

וזה גם מגניב שכל חבר בלהקה מנגן על כמה כלים. חוץ מהגיטריסט, כולם מחליפים כלים לאורך ההופעה. איאן אנדרסון מחליף כמעט כל שיר מחליל לגיטרה קטנה למפוחית, הקלידן מחליף לאקורדיון ולדרבוקה, הבסיסט מנגן גם על הקסילופון והמתופף מתופף על סט אחר.

ובנוסף לזה, הם גם נותנים הופעה של שעה וארבעים. ועדיין מדובר בלהקה שקיימת כבר 45 שנים. 45 שנים! קולטים את זה? אני חושב שיותר מחצי מהקהל עוד לא נולד כשהם כבר רצו במועדונים.

ההופעה הייתה בישיבה אבל היו כמה שרקדו בצד ואני בטוח שגם בעמידה לאנשים לא הייתה בעיה לשרוד כמעט שעתיים ולרקוד בכיף.

אבל אני, הדבר שהכי חשוב לי, הוא שלמעין יהיה טוב. ואני יודע שאין לנו הרבה כסף וצריך לחסוך אבל אלו בין האמנים שהיא יותר אוהבת. איך אני יכול לתת להופעה כזאת לעבור כשאני יודע כמה שמחה היא תהיה אחרי. ואני שמח לדעת שגם צדקתי. ואני, כמובן, גם שמח על כך שלא היינו צריכים לשלם על הכרטיסים.

תמונות


Posted in Art, Maayan, No Category by with comments disabled.