האחד באפריל

12:00 – כרגיל, גוגל מתחילים את היום עם המתיחה שלהם: CADIE, Cognitive Autoheuristic Distributed-Intelligence Entity שכמובן השתלטה על המתחם של גוגל, חסמה את המהנדסים שלה והתחילה לזמום את ההשתלטות על האינטרנט בתוך שעתיים. יש לה אתר, יש לה הסבר, היא הוציאה עוד כמה מתיחות של גוגל (Chrome 3D ו-Gmail Autopilot) ופתחה ערוץ ב-YouTube. יש לי הרגשה שזה ימשיך כל היום אז כדאי להתעדכן.

אוסיף לפה עוד מתיחות ככל שאמצא אותם.

15:10 – הגרסה הבאה של IE8 תתמוך בתוספות של שואש, תדמה כל מנוע רשת אחר, תעבד ג’אווה יותר טוב מכל דפדפן אחר (בערך פי 2 יותר טוב מ-Chrome) ועוד כל מיני גימיקים שכנראה יהפכו אותה לדפדפן הכי טוב עלי אדמות.
כל עוד יראו לי אחרת, אני מסווג את זה כמתיחה.

17:43 – תולעת Conficker “אמורה” להכות היום באיזה שהוא מצעד יום הדין כזה או אחר. בינתיים, רק מתיחות.

כמו כן, The Daily WTF מדברים קצת שטויות.

Slashdot הוסיפו Achievements לאתר במטרה להתחרות ב-MMOG כמו WOW.

מהחברה שהביאה לכם את ה-Mouse Gestures, הפעם Opera מציגים “Face Gestures“. שילטו על הדפדפן החביב עליכם עם תנועות פרצוף מוכרות ומקובלות. שפם רחב וזקן צרפתי זה בסדר בנפרד אך לא ביחד. זקנקן מתחת לשפה ירסק את הדפדפן וכרגע תספורות אימו לא נתמכות.

הרולד ראמיס מתכנן מחזמר לפי Groundhog Day. יכול להיות אמיתי אבל לא ממש נראה לי.

21:11 – סבלנותם של ה-Colonial Marines פקעה סופית בשעות המוקדמות של היום ובערך בשתיים בבוקר, צוותים של נחתים פרצו את השער של חברת SEGA, הורגים 10 בני אדם ושישה קיפודים. מנהלים בכירים של חברת סגה פונו מהמקום תחת חיפוי ממסלול נמוך לאחסון בכספת הנשקים הביולוגים של ה-USCM. הזיכיון של Aliens, קבור זה שנים רבות במרתפי חברת SEGA חולץ בהצלחה והוחזר לבעליו המקוריים. הודעה על מיקום ותנאי חילופי השבויים עוד צפויה.

בכירים בתאגיד Umbrella הופיעה לפני ועדת סנאט היום בבקשה ל-100 מיליארד דולר בחבילת חילוץ מהמשבר הכלכלי. “זה לא רק משכורת לעובדינו,” אמרו נציגי החברה, “מדובר בלדאוג שארצות הברית תישאר בחזית הפיתוח של טכנולוגיות מרגשות וחדשות כמו חיילי-על תחת שליטה מוחית.”
נציג של חברת אחזקות הודיע שהוא משנה את דעתו לגבי המנייה של Umbrella ומציע למכור אותה בהקדם. “הם אולי הובילו את הפיתוח של תהליך הפיכת בני אדם רגילים למכונות הרג מפחידות עם זיליון טנטקלים, אנחנו לא חושבים שהדרך לקידום האנושות היא על ידי השמדת אוכלוסייתה.”
כמו כן, בחדשות נוספות, תאגיד מישימה הכריז על פשיטת רגל. מסתבר שניהול טורניר קרב למוות וללא חוקים כדי לקבוע את מנכ”ל החברה הוא לא רעיון כל כך טוב.

אחרי שנים של מריבות, חוסר הסכמה והתעללות מנטלית ישירה מטעם השוודים, חברת האחים וורנר קנתה את ה-torrent tracker המפורסם, The Pirate Bay, כנראה להימנע מהשלכות חמורות מדי שילכו נגדם.

כשעיתוני נייר נסגרים על ימין ועל שמאל, גם העיתון האנגלי המפורסם The Guardian החליט שהוא מקדים תרופה למכה והולך על השלב הבא בעיתונות: Twitter. כן, התהליך כבר החל וכתבות גדולות ורציניות מהעבר כבר מעודכנות לפורמט של הודעות באורך 140 אותיות. (אני לא הולך לצטט אותן, אתם יכולים להיכנס ולראות) כמו כן, האנשים מאחורי CraigsList מתכננים פתיחה רשת חברתית מבוססת טלפתיה שתהפוך את Twitter למיושנת.

באירוע חתימה, לאחר שקיבלה את עותקה החתום של ‘אלים אמריקניים’, הודתה הגברת גרין (24) שהיא לא נמשכת לניל גיימן. בבירור, זאת מזימה למשוך תשומת לב.

07:25 – מיקרוסופט גם ניגשו לבקש כספים מהממשלה בטענה שהניסיון לשכנע את הציבור שהוא אוהב ויסטה לא כל כך הצליח והם צריכים עזרה להביא את חלונות 7 לשוק. מכיוון שמיקרוסופט שולטת בחלק ניכר משוק מערכות ההפעלה והדפדפנים, אסור לתת לחברה לקרוס.

אתר Crow’s Nest הודיע שהגיעו לידיהם תמונות חדשות מהעונה הבאה של דוקטור הו. לא רק שאדון הזמן מקבל שחקן חדש, הוא יקבל גם טארדיס חדשה כשמעגל ההסוואה יתחיל לעבוד שוב ואז יתקע בצורה של שירותים ניידים.

פשיטה של Colonial Marines ותאגיד Umbrella שמתחנן לממשלה לא היו הבדיחות היחידות בעולם המשחקים ואתר GameSpot אסף עוד כמה מהן: נשק מיוחד למשחק החדש של Red Faction – יען; דמות חדשה ל-Diablo III: הארכיונאי; ל-WOW יש מנגנון חדש – The Dance Battle System; חולצות Portal משולבות ופועלות; האפשרות לשחק את ה-Companion Cube ב-God of War; ו-id לא נשארת בצד עם Quake Live – MMOG; ויחידה חדשה ל-Starcraft II שהיא הבסיס כולו.

ועוד סיכום.


Posted in Less Interesting News, Memes and Stuff by with comments disabled.