אני אוהב את האנשים האלו

הסיבה העיקרית שבאתי לתל אביב הייתה בגלל אירוע המתנדבים של אייקון. חשבתי שכדאי שאהיה שם. הוא לבדו לא היה מביא אותי לתל אביב אבל הוא היה הגורם העיקרי ביחד עם העובדה שהייתי צריך לקחת את חליפת הצניחה שלי, רציתי להגיע לזרחין וסגר את זה העובדה שארטיום אמר שהוא יבוא איתי אם אני נוסע לתל-אביב.

בסוף, מפגש המתנדבים לא היה מה שחשבתי. ציפיתי לקצת הקדמה לאייקון, מה קורה, מה יקרה, האם ההצעות שלי התקבלו ואני צריך להתחיל לכתוב הרצאות? הוא היה יותר כמו מפגש חברתי מאולץ שבו אנשים עשו שטויות רק בשביל הכיף. עזבתי דיי מהר. וגם לא הייתי בטוח שחניתי במקום טוב.

אבל היה כיף אתמול. ראיתי את The Dark Knight עוד פעם. כמובן שכבר אמרתי שזה סרט נהדר. חבל שצפיתי בו באחד מבתי הקולנוע הגרועים ביותר יש ובתנאים נוראיים (אפילו אם הבחירה היא בין להישאר לראות סרט בבית או ללכת לראות אותו בעזריאלי, אלא אם כן הסרט בבית הוא באיכות TS נוראית, עדיף להישאר בבית).

אחרי זה נסעתי אל אליכה להביא את חליפת הצניחה שלי שעכשיו מתאימה לי בניגוד למקודם. ואחרי חמש דקות באירוע המתנדבים נסעתי לזרחין. אף אחד לא אמר לי שהוא מתחיל רק בשמונה אז הפרעתי לניר באמצע ‘אטלנטיס’. וזה למה אני אוהב את האנשים האלו. אם הוא זכר אותי זה כנראה היה זיכרון מעורפל ביותר אבל זה היה ברור לחלוטין שזה בסדר שאני שם. ראינו את הסוף של אטלנטיס ואז יעל הגיעה והתחלנו לעבוד על תפוחי האדמה לערב (שיצאו ממש טובים).

וכמובן שזרחין היה כיף מאוד. קיבלתי אישור מרמי על הסיפור הישן שלי, אלוהים אדירים, ונראה לי שאני אשלח אותו ל-Escape Pod. אולי אקבל תשלום על flash fiction. אפילו הספקתי לשכתב קצת את הסקירה שאני אמור לכתוב לאתר האגודה.

חוץ מזה, הייתה נוכחות משטרתית קצת מטרידה בהיקפה בכבישים ביום שישי בבוקר.


Posted in No Category by with 6 comments.

Comments

  • אלודאה says:

    והיה ממש ממש כיף שבאת!

    וחוץ מזה – צריך להצביע לגונזזו :-)

  • עודד says:

    EscapePod ? בהצלחה !

  • ניהאו says:

    next time you are around let us know
    we currently still have real Belgian chocolate
    and this time you missed it
    who knows what you will miss next time
    hint hint :)

  • Eran says:

    חשבתי שאתם עדיין בחו”ל.

    ומשום מה, היום יצא לי קצת לחוץ יותר ממה שחשבתי. אפילו רציתי לקפוץ אל אח שלי אבל לא יצא.

  • Nihau says:

    yep, we are back.
    we really should arrange a meeting or something.
    when is your semester over?

  • Eran says:

    אם את סופרת ככה אז התשובה שלי היא “אייקון”.