ביקורות בשורות

Kung Fu Panda: (אנימציה, All Star Cast, חמוד). כן, זה היה סרט נחמד. לא מלהיב סיפורית, לא מרהיב איכותית אבל הוא מצחיק, סוחב את עצמו בלי שום בעיות ואפילו השקיעו מספיק בדמויות כדי שיהיה להן איזה שהוא שמץ של יחודיות. דרך כיפית להעביר שעה וחצי, אפילו בקולנוע.
The Dark Knight: (מתח, פשע). אח שלי קרא לזה סטנדרט חדש בעשיית סרטים. אני נוטה להסכים. הסרט פשוט מפוצץ. מכל בחינה שהיא. שחקנים נהדרים, סיפור מצוין. מספק בתור סרט מתח, בתור סרט פעולה וגם בתור סרט סופר גיבורים. תמיד אמרתי שהדמות הכי טובה (או אולי היחידה) שיש ל-DC ששווה משהו סיפורית היא באטמן. והם בחרו את צוות התסריטאים/במאי המתאים בדיוק בשביל להעביר את זה. חובה. חובה בקולנוע. מומלץ ב-IMAX.
The Abandoned: (אימה, על טבעי, טרור). אז לא ראינו את כל ה-Horrorfest. לא נורא. לא היו שם הרבה סרטים טובים. וזה אחד מהם. מתחיל בתור סיפור מעניין שמתרחש דווקא בבית כפר נידח ברוסיה אבל זה לאט לאט מדרדר לסרט איטי ומשעמם, לעיתים קרובות גם צפוי מאוד, שרק קיוויתי שיסתיים כבר. זה אחד מאלה שאפשר לוותר עליהם.
The Gravedancers:
(אימה, על טבעי, טרור ובעתה). זה נראה כמו אחד הסרטים היותר שווים של 2007. דבר ראשון, איכות ההפקה שלו טובה מרוב הסרטים שהיו איתו בסדרה. דומיניק פרסל גם עוזר. הסיפור הוא סיפור רוחות דיי מוכר, השחקנים לא יוצאים מהכלל אבל הפעולה רציפה, הקצב טוב והקטע של הרוחות עובר טוב. סך הכל, סרט אימה חביב.
The Deaths of Ian Stone: (אימה, על טבעי, בעתה). הלכתי על הסרט הזה כי הוא נשמע מעניין: בן אדם שהורגים אותו שוב ושוב ושוב וכל הזמן הוא מתעורר בחיים אחרים. מסתבר שזה טיפה יותר עמוק, עם סיפור רקע בנוי היטב וגם איכות הפקה טובה. כשהוא נגמר קראתי לו “גרסת ה-Hardcore Horror ל-Monsters Inc.” (ושהמבין יבין) אבל הוא לא לגמרי מעתיק. יש שם רעיונות מקוריים והמתח לאורכו עובד טוב. גם כדאי.
Journey to the Center of the Earth 3D:
(הרפתקאות, תלת ממד) הדעה האחרונה ששמעתי לפני שהלכתי לראות את הסרט הייתה: “הסרט הזה הוא נוראי בקולנוע רגיל ומהמם בתלת ממד”. עכשיו קראתי את הביקורת בעין הדג ושם הם אומרים שזה בעצם שני סרטים, סרט אחד בקולנוע רגיל שכולם מסכימים שהוא נורא וסרט אחד לתלת ממד שהוא חווייה קולנועית מדהימה. אני נאלץ להסכים לגמרי. זה סרט הרפתקאות חמוד עם כמה בדיחות פה ושם והוא מהנה ביותר. אבל ללכת לראות בקולנוע תלת ממד או לא לראות בכלל.
The Mummy – Tomb of the Dragon Emperor: (הרפתקאות, קומי) יש אנשים שיגידו שלא היה צריך לעשות את הסרט הזה. אני חושב שהסרט הזה היה נדרש. שני הסרטים הקודמים לא העמידו פנים שהם יצירת מופת איטילגנטיות. הם היו כיפיים, מבדרים ועם הרבה אקשן. והסרט השלישי הוא בדיוק אותו דבר רק שעכשיו הם העלו קצת את הסדר גודל. מומיה יותר חזקה, יותר נופים ויותר שטח, אלכס או’קונול מצטרף להמולה ובלגן גדול. אם אתם לא אלרגים לאידיוטומט אז מומלץ.


Posted in Reviews by with 2 comments.

Comments