סופו של שבוע ארוך

זה היה שבוע שבעצם התחיל בשבוע שעבר.

אני הצטרפתי לצוות מסוים בחברה. צוות שכולל עוד מתכנת, מנהל פרויקטים, וממדל. אז השבוע התחיל כשהמתכנת השני יצא לחופשה קצרה ואז אני הייתי צריך להיכנס עוד יותר מהר אל תוך העניינים ולעזור להכין כמה פרויקטים שהיה צריך להדגים ללקוחות.

השבוע התקדם כך שעד יום שני, כשכולם חוץ ממני נוסעים לחו”ל להדגים, היה צריך להכין כמה וכמה וכמה דברים לנסיעות האלו. אז עבדנו כמה ימים ארוכים והספקנו להכין הכל. אז חשבתי, שהחל מיום שלישי יהיה לי קצת זמן יותר רגוע להתעסק עם דברים קצת רגועים יותר.

ואז בשני בלילה, הממונה עלינו אמר שזכינו במכרז. זה מגניב אבל לא ממש הבנתי מה זה אומר. וביום שלישי בבוקר הוא מתקשר אליי להגיד שאני צריך ללכת לעזור להדגים את הפרויקט הזה, שלמזלי הוא לפחות בארץ, אבל ב-7:00 בבוקר. ואז נאמר לי שאני צריך להכין גם עוד שמונה דברים אחרים. אז כל יום שני התרוצצתי (בין כוננים וספריות, לא יותר מדי התרוצצות מעשית) בשביל להכין את כל מה שצריך. כל זה, ביום שאמרו לי שאני יכול ללכת מוקדם כי יום קודם נשארתי עד מאוחר. היה מתיש אבל איך שהוא הצלחתי גם לצאת בזמן להגיע להקרנה של Game of Thrones.

וביום שלישי, התייצבתי ב-7:00 כדי להרכיב את העמדה שלנו, להכין את כל המכשירים והציוד ולהראות את הפרויקט לכל מי שרצה. היה מגניב. זה תמיד מגניב כשמראים לאנשים חדשים משהו ב-VR. רק חבל לי שהשעה שאמרו לי שתהיה לנו להראות את הפרויקט הצטמצמה לבערך עשר דקות.

אז זה לקח זמן. ועד שיצאנו משם ועד שחזרתי למשרד, עבר כבר יותר מחצי יום. אז ביליתי עוד כמה שעות עם הדברים הקצת יותר רגועים שרציתי לעשות, יצאתי מוקדם יחסית וחזרתי הביתה לנוח קצת לפני המשחק. המנוחה הפכה לשינה של שעתיים אבל הספקתי להגיע למשחק שלי.

היה אקשן, המשך היומן של ראת’ריאל מחר.


Posted in High-Tech, No Category, Work by with comments disabled.