אירלנד!

2016-05-08

כרגיל, התארגנו כמעט עד הרגע האחרון אבל היינו מוכנים בזמן, לקחנו מונית והגענו לשדה התעופה שלוש שעות לפני הטיסה. מכיוון שזה בריטיש ואמצע הלילה, לקח לנו 20 דקות להגיע ל-Duty Free וזה כשאני צריך לעבור דרך כבודה מיוחדת.

אז בילינו בלקנות למעין טלפון חדש ולנוח קצת. אני נמנמתי כי לא ישנתי בלילה. עלינו לטיסה במהירות ועוד יותר טוב, היא לא הייתה מלאה אז גם היו מקומות לישון בדרך. האוכל היה פחות טוב מהרגיל אבל, מבחינתי, הטיסה עברה מאוד מהר.

הגענו להית’רו עם מכונות האבטחה האקראיות המעצבנות שלהם. כן, היה שומר שאמר למעין בפעם הקודמת שהסורק מצפצף אקראית להביא אנשים לסריקה נרחבת יותר. אנחנו בשדה ועלינו על טיסה קצרה לדבלין. בדרך מעין התיידדה עם הנוסעת שלידנו, אישה צעירה מירדן בחופשת חתונה.

ואז הגענו. ומזג האוויר בדבלין היה קריר משהו אבל נעים. עברנו מהר יחסית את הביקורות והגענו למשרד של Europcar משם לקחנו את הרכב שלנו. היא שכנעה אותנו לעבור למכונית גדולה יותר ממה שהזמנו ואני חושב שזה היה רעיון טוב. כי עם תא מטען גדול, אנחנו יכולים להשאיר תיקים באוטו בלי לדאוג.

לא עשינו הרבה היום אלא בעיקר נהגנו, או אני נהגתי, עד שמצאנו “ב’ וב'” (ככה אנחנו אומרים B&B כשאנחנו לא רוצים שידעו על מה אנחנו מדברים) . האישה המבוגרת שמנהלת אותו הייתה מאוד נחמדה והמליצה לנו על כל מיני מקומות וגם על איפה לאכול ארוחת ערב.

זה היה ממש טעים והסיידר עם השם המגניב גם. ואז חזרנו חזרה לב’ וב’ לישון.


Posted in Maayan, No Category by with comments disabled.