Update-a-Blog

המדיניות שלי לגבי עדכון הבלוג היא קבוע אבל לא להעמיס. אני גרפומן מרוסן חלקית ואני גם מכיר בעובדה שאם יש אנשים שבאמת מעניין אותם לקרוא את זה הם כנראה אנשים עסוקים ואין להם הרבה זמן. לכן אני מוסיף משהו קטן עד בינוני פעם ביומיים ואני לא שם משהו מסיבי (כמו ההתכתבות על התנשמות) אלא רק פעם בכמה זמן.

אבל לפעמים אני מפספס את לוח הזמנים הזה ולא שם משהו במשך כמה ימים. זה בדרך כלל קורה כשאני כל כך עסוק שאני שוכח או אין לי כוח להשקיע זמן בלכתוב משהו או, כתוצאה מכך, פשוט אין לי רעיונות חדשים.

זה מה שקורה עכשיו. אני כרגע עסוק בפרויקט האחרון שלי לתואר. אני הולך כל יום בבוקר לטכניון וחוזר אחר הצהריים. ובגלל שהדרך שלי לעבוד, כשאף אחד לא יושב לי על הראש, היא פשוט לשבת ולעבוד כמעט ללא הפסקה (פה ושם כמה דקות לקרוא חדשות ודואל ולהתרענן קצת) למשך כמה שעות (מה שאומר שאני עובד פחות זמן אבל כנראה משיג יותר מאשר לעבוד קבוע 8-9 שעות עם השגחה). ואז אני חוזר הביתה אחר הצהריים. ובחום הזה, ההליכה הלוך חזור מתישה אותי כל כך שאין לי כוח כמעט לכלום כשאני חוזר.

וכשהפרויקט הזה ייסגר, בתקווה עוד השבוע, אז יש לי את התרגיל האחרון של ‘ניהול מידע באינטרנט’ שיעסיק אותי כנראה באותה צורה במשך חודש. ואז אני צריך ללמוד למבחן האחרון וזה יעסיק אותי (בתקווה באותה צורה אחרת אני בבעיה) לעוד חודש. מה שאומר שאני צריך לצאת מהתרדמת איפה שהוא באוקטובר. אני אשתדל לכתוב משהו בזמן הזה אבל אני חושב שחשוב להודיע שאני לא נעלם או יורד מהרשת. אני פשוט קובר את עצמי בעבודה שאני חייב להשלים אם אני רוצה לסיים את התואר עכשיו.

לפחות אני עובד עם ה-Rift בפרויקט וזה מגניב מאוד. :)


Posted in Geekdom, No Category, School by with comments disabled.