Microsoft Takes Z-Cam, Arrested Over ATM Picture, Chrono Trigger Takedown, Robot Asking Directions, Illusion Cloak, Power Management by User, Living in the Fridge

החברה הישראלית 3DV היא הראשונה בעולם, עד כמה שאני יודע, שמפתחת ומפיצה מצלמה המזהה את תנועות המשתמש בתלת ממד. יצא לי לשחק קצת עם הדבר הזה בהדגמה שהייתה פה בטכניון של אחד הפרויקטים. אני הטסתי איתה מטוס אבל הם (סטודנטים בפקולטה לחשמל) רוצים ללמד אותה שפת סימנים.
אז עכשיו, אחרי שמועות שמיקרוסופט קונה את 3DV כדי להשתמש בטכנולוגיה שלהם, יש מידע על תוסף חדש ל-X-Box360 שעושה בדיוק מה שה-Z-Cam עושה. Curiouser and Curiouser…

—-====—-

אם בן אדם אוהב לצלם דברים שלא רואים בדרך כלל, האם אפשר לעצור אותו על כך שהוא צילם כספומט פתוח?

—-====—-

Chrono Trigger הוא אחד המשחקים הפופולאריים ביותר שיצאו, אם לשפוט רק לפי המפות שעשו לפיו ל-StarCraft. מאז 2004, קבוצת מפתחים עצמאית עבדה על כותר המשך ללא מטרות רווח. ועכשיו, ימים לפני השחרור שלו, Square Enix, בעלת הזיכיון, שלחה לחבורה מכתב הדורש מהם להפסיק את כל מה שהם עושים. המשחק, דרך אגב, היה מושלם ב-98%.
כך Square מתייחסת ללקוחות שלה: במקום לקנות את הקבוצה, לשחרר את המשחק בעצמם, או אפילו לתת לו לרוץ חינמית כדי שיצבור עוד קצת מעריצים שירצו עוד משחק, הם סוגרים את השאלטר ובתזמון הכי גרוע שאפשר.
לפי דעתי, החבר’ה צריכים לא לפרסם אבל לסיים את המשחק ולשמור את הקוד, אולי אפילו להפיץ מקומית ולא באינטרנט. בעתיד מישהו ירצה את זה.

—-====—-

אני מסכים עם החבר’ה במינכן. רובוטים לא צריכים GPS או מפה או כל דבר מתוחכם כמו זה. כל מה שהם צריכים זה את היכולת לבקש הוראות מאנשים נחמדים שמסביב. עוד יותר רובוטים כאלו ולעולם לא נחשוד במהפכה הרובוטית כשהיא תבוא.

—-====—-

המחקר בגלימות העלמות ממשיך ועכשיו, החבר’ה מקוריאה טוענים שחומר שגורם לדברים להיות בלתי נראים הוא רק מקרה פרטי של חומר שמאפשר לגרום לדברים להראות כמו כל דבר אחר. גלימת ההעלמות היא גלימת אשליה רק עם אשליה של מקום פנוי. ועכשיו הם רוצים לגרום לעכבר להראות כמו פיל.

—-====—-

קבוצה של חוקרים באוניברסיטת Northwestern מנסה לשנות את הדרך שבה מחשב מגיב למשתמש. הם רוצים שמחשבים לא ישנו את קצב העבודה שלהם לפי העומס על המערכת, התוכנות שהמשתמש מריץ או אפילו צריכת סוללה. הם רוצים שהמחשב ידע את כמות ההזעה של המשתמש, קצב הלב שלו ולאן הוא מסתכל כדי לחשב את מהירות המעבד שהמשתמש מרגיש איתה טוב.

—-====—-

במשרדי at&t בסן-חוזה בקליפורניה, עובדת משרד החליטה שהגיע הזמן לנקות את המקרר הישן. היא הזיזה את כל התכולה לחדר ישיבות ריק וניגשה לעבודה. היא עברה ניתוח נגד אלרגיות וכנראה לא הריחה שמשהו לא בסדר. כמות האוכל הרקוב הייתה מרשימה והריח, בנוסף עם הריח של חומרי הניקוי התפשט בחלל המשרד. שירותי חירום נאלצו לפנות את הבניין ו-28 הרגישו כל כך רע שנאלצו לקבל טיפול רפואי. 7 נשלחו לבית החולים. לבסוף נאלצו לקרוא לצוות חומרים מסוכנים כדי לטפל בדליפה המסוכנת.
ולמי שלא מכיר את הכותרת ששמתי, כדאי לכם לראות את זה.


Posted in Less Interesting News by with comments disabled.