הריח של הסוף

היום הייתי בכנס משתחררים בתל-אביב וראיתי שוב פעם עדות לדרך הפעולה המפגרת של הצבא. הם השתלטו על שני אולמות: אחד של 1100 מבקרים בשביל התערוכה ואחד של 700 מבקרים בשביל ההרצאה. אני הגעתי מוקדם והספקתי להיכנס להרצאה הראשונה ואז לשוטט בתערוכה בלי להרגיש יותר מדי כמו דג טונה בקופסת סרדינים. אבל כשענבל (ידידה טובה שלי) הגיעה ואירחתי לה חברה, מהר מאוד גילינו שיש הרבה יותר מדי אנשים שמגיעים ורוצים להיכנס לאותם שני אולמות מסכנים. ככה יצא שאת ההרצאה של 12:15 היא פספסה בגלל שאמרו לה להגיע ב-12:30 ואת ההרצעה של 14:00 היא פספסה בגלל שלא היה מקום. וכשניסינו להיכנס שוב לתערוכה אז היה צריך את “מלתעות החיים” כדי לפעור מעבר דרך כל האנשים. בסוף גם מועדון יותר קיפל את הדוכן שלו ואורנג’ הפסיקה לחלק נרתיקים חביבים לטלפונים.

בכל מקרה, סיכום האירוע הוא שיש לי הרבה חומר לקרוא. הרבה הרבה חומר לקרוא.

מה שכן, החלטתי כבר על כמה דברים. דבר ראשון, אני חייב לעשות פסיכומטרי. זה הדבר הראשון שאני מתכוון לעשות. אבל נראה לי שאני אקרא קצת במחברות הישנות שלי, ארענן קצת פיזיקה ומתמטיקה. דבר שני, איפה ללמוד? אני כבר דיי בטוח שאני רוצה להמשיך למחשבים. תכנות וכנראה כל מה שקשור לזה. אבל איפה שווה ללמוד את זה. צמצמתי את האפשרויות לטכניון שנראה לי מציעים שם חזק מאחורי התואר, מתקנים טובים, סביבה טובה וחוגים משלימים. לעומת זאת, דרבי מציעים גם שם חזק של אוניברסיטה מחו”ל וגם מפרטים הכי הרבה על מה שהולכים ללמד ויותר מזה, מציעים תואר עם נסיון שזה מאוד חשוב. מה דעתכם?

חוץ מזה, עבר עוד שבוע בצבא. עוד שבוע נוסף לפז”מ וירד מספירת הימים לחפש”ש (33 ווו-הו). לא קרה שום דבר מסעיר חוץ משהקפיצו אותנו לחדירת אמת מעל חמת גדר ביום שישי בלילה. במקום לצאת לראות סרט או ללכת למסיבה אני יושב לי על בט”שית על קו הגבול עם סוריה ומנסה לראות משהו עם מא”כ (שזה מגביר אור כוכבים למי שלא מדבר צבאית). אז ישבנו וצפינו ואז חזל”שו אותנו והיה לי בדיוק 10 דקות לעלות לשמור שאותן מילאו לי בהגנת מחנה. איזה כיף.

אני רוצה להעלות משהו שמאוד מטריד אותו. אני בטוח שאנשי מחשבים יוכלו להזדהות. איך זה שקוראים לי לטפל בתקלה כלשהיא, משהו כמו המחשב לא עולה, המדפסת לא מדפיסה, המדיח לא מכין קפה. ואז כשאני מגיע, אני מסתכל על המכשיר, מדליק אותו, מריץ אותו ופתאום כמו קסם המחשב עובד כמו גדול, המדפסת יורקת דפים כאילו כרגע יצאה מהמפעל והמדיח שואל את המעבד מזון עם הוא רוצה סוכר וחלב עם האספרסו.

What’s up with that?

מה? אני היחידי שיודע להפעיל מחשב כמו שצריך או שיש איזה שהיא הילה חשמלית סביבי שמנטרלת בעיות מטומטמות?


Posted in No Category by with 4 comments.

Comments

  • TalDa says:

    אל תתן לפרסומות לבלבל אותך…..
    אם אתה רוצה ללמוד כי מעניין אותך, לך לטכניון הרמה שם בכל-כך-הרבה-רמות מעל דרבי. מפתיע שהתעלול הפרסומי הזה של דרבי עובד. אם אתה מצליח להתקבל לך לטכניון -גם מבחינת אוירה, גם מבחינת רמה של הלימודים וגם מבחינת היכולת למצוא עבודה אח”כ.
    רצוי שתחליט לפני שאתה עושה פסיכומטרי כי אז תוכל לדעת בערך כמה אתה צריך.

  • Eran says:

    כן, ככה גם חבר שלי אמר לי. אני מניח שאני בכל מקרה אלך לטכניון. לפי מה שהוא אמר לי, האווירה שם היא בדיוק מה שאני מחפש.
    תודה.

  • מאיה says:

    נו, אז מה עם הסקיטים שהבטחת?

  • Eran says:

    הבטחתי סקיטים? תזכירי לי מה זה סקיטים?