משעזעי ומענייני השבוע – 21/02/2k8

1) הוריכם תמיד אמרו לכם שסוכריות יפגעו לכם בשיניים? Fear no more! הומצאה הסוכרייה המתוקה שלמעשה נלחמת בחיידקים הגורמים לעששת.

2) הכניסה לגן השעשועים הזה מותרת מגיל הביניים ומעלה בלבד. מסתבר שאין דבר כזה מבוגר מדי.

3) הנה ההגדרה הכי קיצונית אפשרית לתאומים: שתי ילדות שונות שחולקות גוף אחד ויחיד. זה באמת מצב מעניין. איך הם מאזנות את הרצונות של כל אחת? אני מניח שמספיק שרק אחת תאכל. כל אחת מצטיינת בתחומה והן עושים מבחנים ביחד?

4) רק בשביל הכיף: בוגר תעשיית הטכנולוגיה בבריטניה החליט לוותר על כל רכושו ולנסות להגיע להודו רק בעזרת אדיבות ושיתוף. אני חושב שהוא ייתקל בכמה בעיות באפגניסטן.

5) לכתוב על כל מיני דברים זה כיף. מעגלים מודפסים, חלקות מדבר, אש, מים. מה עכשיו? לחרוט בלייזר על הירח? למישהו בא לחרוט בלייזר על הירח?

6) ה-RIAA מגלה את צדדיו האמיתיים: “כמובן שאנחנו פועלים לטובת האמנים! הנה אנחנו פועלים כדי להוריד את התמלוגים לאמנים משירים מורדים מ-13% ל-8% ואולי נמוך יותר. רק למען האמנים.

7) רובוט השבוע: ימלא לכם את מיכל הדלק בלי שתצטרכו לצאת מהמכונית (אני מעדיף לעשות את זה מהר יותר).

8) בהולנד כבר חושבים קדימה; בונים בתים שצפים. היסודות נמצאים בנהר ויצופו כשהנהר יעלה. הבית יעלה איתם וישאר מחובר לצנרת ולחשמל עם צינורות גמישים. אפילו את הגן לא ישאירו מאחור.

9) פרוייקט Folding@home (חפשו אותו באוניברסיטת סטאנפורד) הגיע לשיא חדש: מיליון משתמשי PS3 עוזרים לו למצוא תרופה לסרטן, לאלצהיימר ודברים מעניינים אחרים. ואני אומר, מי צריך מחשבי על כשיש מעבדי Cell?

10) אז למה לקטועי רגליים אסור להשתתף באולימפיאדה לאנשים נורמליים? כנראה בגלל שרגליים שנוצרו על ידי המדע ולא על ידי הטבע פשוט יותר טובות. אהבתי מאוד את תחליף הפוגו הראשון שמוצג שם. איפה אפשר להשיג זוג?

11) ב-CNET יש מאמר על חומרה קשיחה. מהם הגאדג’טים שיוצרו לאורך השנים ועוד ממשיכים איתנו בלי להפסיק? שעון ונגן של סוני, טלפון של מוטורולה ואחד של נוקיה, מצלמה משוריינת, ה-iMac וגולת הכותרת: הגיים-בוי הישן “שכנראה לא עשוי מפלסטיק אלא מגולגלות של של גורקות ושאם הוא נראה פצוע זה בגלל שהוא הפסיד קרב אגרוף לפצצה אטומית – על נקודות.
אז מה יש לכם שהוא יש ועדיין מתפקד? לי יש שעון, שלמרות שהגרסה של עמיחי לא מגיבה לכפתור אחד ושל עודד מתה מזמן, עדיין אצלי, מתפקד וקיים אחרי… 10 שנים בעוד חודשיים. הטייפ הנייד שלי, זה שקיבלתי… אני כבר לא זוכר מתי, מתישהו ביסודי, עדיין אצלי (למרות שלא השתמשתי בו כבר הרבה זמן). אבל אני חושב שגולת הכותרת אצלי היא ערכת הקומודור המשפחתית. היא אולי לא עברה הרבה סבל אבל ה-C64 הישן, המסיבי והטוב עדיין עובד כמו גדול כשמתחשק לנו לשלוף אותו לסיבוב.

12) אסטרונומים החליטו להקים מצפה רובוטי בדרום אנטרקטיקה. הם טוענים שהחושך, הגובה ויציבות האוויר יהוו תנאים מצויינים לתצפית. אני רק מקווה שהם לא יצטרכו לסוע לשם כל כמה זמן לחמם את המכשירים בחזרה. את תחנת המחקר האנטרקטית החדשה בקושי השלימו בגלל זה.

13) צה”ל מסכן חיילים ברדיפה אחרי ברסלבים אל תוך שכם? למה? אם הלכו אז הלכו. קוו שלא יחזרו. אם יחזרו אז תעצרו אותם ותבצעו בהם את זממכם.

14) נמצאה גקסיה שלא צריכה חומר אפל בשביל להסביר את עצמה. אני חושב שזאת הזדמנות נהדרת לחפש תיאוריה אחרת.

15) כבל מידע חמישי נותק השבוע. אבל חדשות משמחות: אירן is offline! :)

16) 3D Realms אישרו את Duke Nukem Forever ל”מתישהו מאוחר ב-2008“. אבל הם עלולים להחמיץ את התאריך הזה בחודש או חודשיים כי הם רוצים לשחרר לכל הקונסולות ביחד.

17) הנה רשימה משעשעת: 10 דברים שאנחנו, בעיקרון, יכולים לבנות אם רק לא היו נורא נורא יקרים.

18) אז למה לכם דג שקוף? כדי לחקור סרטן, כנראה.

19) בכנס אנשי אבטחת מידע לפני שנה, נערכה תחרות פריצה למק. טכנאי אחד הצליח לפרוץ למחשב אחרי שניצל באג ב-Quicktime. השנה הם חושבים על לערוך את אותה תחרות שוב פעם אבל לשים מחשב עם ויסטה, מחשב עם OSX ומחשב עם לינוקס ולראות מי נופל ראשון.

20) הנה השקפה כל כך אמריקנית על עולמות וירטואליים: “אם אנחנו לא יכולים לצוטט להם אז יהיו שם טרוריסטים.

21) הטסלות פה!! רואדסטר ראשונה הגיעה לחנות המפעל.

22) קבוצת מוסלמים ביקשה מוויקיפדיה להסיר את התמונה של מוחמד מהערך עליו בטענה שייצוג הנביא בתמונה פוגע ברגשות מוסלמים. וויקיפדיה הגיבה ב”אנחנו אנציקלופדיה ניטרלית בשביל כל העולם אז… Fuck You!” לא במילים האלו כמובן.

23) עכשיו יש בלמים מחדשים גם לרגליים שלכם. היתרון: טענו את המכשירים החשמליים שלכם בזמן ההליכה. ה-Power Walk מקבלת משמעות חדשה. אני רק חושב שעכשיו כל הטכנולוגיה שמטייל צריך יכולה להיטען רק מעצם הטיול.

24) חדשות איכות הסביבה: ביו-דלק לא בהכרח טוב יותר לסביבה מאשר דלק רגיל. אלא אם כן משתמשים באצות. :)

25) חדשות טובות מעירק: כלב עבר 70 מייל של אזור מלחמה רק כדי למצוא את הנחת שאוהב אותו. עכשיו הכלב בדרך לסן-דיאגו להתאחד שוב עם ידידו.

26) חיבוק דוב! לכלבים הקטנים.

27) האם ידעתם שבערך למיליארד אנשים בעולם אין גישה ישירה למים נקיים? ש-6,000 איש מתים כל יום מזיהומים הקשורים למים מלוכלכים?

28) הסרט הזה ממש גרם לי לבכות. אני חושב שזה בעיקר בגלל שאני יודע בת כמה הכלבה שלי עכשיו.

29) וקצת כדי לרומם את הרוח.


Posted in Less Interesting News by with 3 comments.

Comments

  • אלודאה says:

    אני לא דלק!

  • Eran says:

    עוד תראי. Time will tell. :)

  • בוב says:

    בקשר ל11, לאחי יש מקרר בגיל של אחותי (28 בערך) ומאוורר עוד יותר ישן מהמקרר, ואפילו יש לו שם, “אבנר – המאוורר הנושך” (זה בגלל שאין לו כיסוי :P)