מלבד הכלבלב

לפני שעזבנו את הארץ, מוצארט היה במצב לא כל כך טוב אבל לא נראה לנו שזה משהו חריג. כי הוא כבר היה במצב כזה בעבר וזה עבר לו. וכשמיכל הגיעה לשמור עליו הוא אפילו קפץ עליה ונראה יותר טוב. אז היינו סמוכים ובטוחים שהוא יהיה בסדר גמור ויבריא בזמן שנהיה בחו”ל. לא ידענו מה באמת קורה.

כשהיינו במלון קיבלנו כבר הודעה שמשהו לא בסדר והתקשרנו חזרה לארץ כדי לברר מה קורה. הבנו שמצבו של מוצארט קצת החמיר, הוא הקיא ומיכל, שרק דאגה ליצור החי שבאחריותה, לקחה אותו לרופא שאחרי כמה בדיקות אמר שהוא צריך להיכנס לניתוח. גם דותן אמר לנו דברים דומים אבל אנחנו החלטנו לחכות כי חשבנו שהכל כרגיל והוא יהיה בסדר.

כשחזרנו, באנו בעצמנו לוטרינר והוא אמר לנו אותו הדבר. אבל פחדנו מלשלוח אותו לניתוח וחשבנו על הסיכונים של זה כאשר חשבנו שמצבו דיי פשוט. אחרי יום ללא שיפור וכשהוא לא אוכל, הסכמנו. לקחנו אותו לרופא ושלחנו אותו לניתוח. הוא יצא מהניתוח קצת עפוף ועייף וממנו יצא גוש של בד שנראה כמו גרב שחשבנו שהוא קרע ממנה רק חתיכה קטנה אבל בעצם הצליח לאכול כמעט את כולה. אמרו לנו לקוות לטוב אבל שהסיכויים לו לא מדהימים.

לפני כמה ימים לקחנו אותו חזרה הביתה. הוא היה עייף ולא כל כך מגיב אבל למחרת כבר השתפר. הוא התחיל לאהוב אורז וחזר להיות מודאג. עכשיו הוא עדיין עם קולר ויקטוריאני כדי שלא יגע בחתך של הניתוח והוא עדיין חייב לאכול אוכל רך לעוד כמה ימים אבל הוא בהחלט משתפר ואני מאמין שהוא יהיה בסדר בסוף.

מחזיקים אצבעות.


Posted in No Category by with 5 comments.

Comments

  • Nihau says:

    גרב זו תוספת מעניינת לתפריט, כנראה הוא לקח את צ’לי צפלין והבהלה לזהב יותר מידי קשה.

  • Meira says:

    צריך לשים לב יותר למה שהוא לוקח לפה, והכי חשוב על תשאירו את הגדים שלכם זרוקים במקום שהוא יכול להגיע כלב זה כמו ילד צריך להרים את כל מה שלא רוצים שהילד יקח לפה.

  • Eran says:

    הוא משך למטה שקית כביסה, קרע אותה והוציא את התכולה שלה.

  • Nihau says:

    יצירתי, יודע מה הוא רוצה ומוכן לעבוד בשביל להשיג את המטרה.

  • Meira says:

    כמו שאמרתי כלב זה כמו ילד להרים לגובה שהוא לא יגיע כל מה שלא שייך למשחקים שלו.