יום של שוקולד

ביום שבת, מעין רצתה לעשות סיור שווקים. מתברר שיש שוק מאוד מרשים על גדת הנהר והוא פתוח רק בשבת. הסתובבנו שם ומצאנו כמה דברים מעניינים ובעיקר מוצרי חוות מסוגים שונים והרבה מטעמים.

משם המשכנו למרכז העיר שוב. הלכנו לחנות השוקולדים שמצאנו עלון שלה יום קודם. המוזיאון היה מגניב וכלל היסטוריה ארוכה של שוקולד והדגמה של יצירת פרלינים. לאחר מכן קנינו שוקולד טוב במחיר נהדר. בחנות גם ראינו איך מכינים rock candy במקום וקנינו גושים ענקיים של סוכריה.

הסתובבנו שם, שכחתי שרציתי כן לבקר קצת ברובע היהודי, הצטלמנו עם פסל חי ואני עליתי למגדל אבק השריפה. היה נחמד, תצפית חביבה אבל בעיקר מלא ב-movie props.

משם עלינו על הרכבת לצד השני של הנהר למצוא את השוק האחרון. קצת התבלבלנו ברחוב (היינו צריכים ל’משהו משהו נאמסטי’ כשממש ליד היה את ‘משהו משהו’) אז מצאנו שורה של אוהדים מטורפים לפני שמצאנו את השוק שכבר היה בתהליכי סגירה. ויתרנו עליו בסוף כי לא היה לנו כוח לעשות את כל הדרך חזרה.

משם חזרנו למלון ויצאנו בחיפוש אחר מאכלים מקומיים נורמליים. לצערי, גם הפעם לא ממש מצאנו אותם. המסעדה שמצאנו הייתה בעלת אווירה טובה אבל שירות גרוע ואוכל בסדר במקרה הטוב.


Posted in No Category by with 3 comments.

Comments

  • Meira says:

    תצטרכו לנסוע שוב משום שהחמצתם כמה דברים חשובים, העיקר שנהנתם ואני מקווה שגם הספקתם להתאושש אחרי הנסיעה.

  • noobster says:

    כמו שכבר אמרתי לך… הפסדת כמה דברים כי אתה כותב בעבר.. אם היית שואל אנשים לפני אז לכולם יש המלצות על מקומות ושווקים ומסעדות מעולות כי נראה לי חצי מדינה כבר היו בפראג ולכולם יש מקומות שם

  • Nihau says:

    הם דווקא כן שאלו וקיבלו מענה וספר
    היינו בפראג ולא התרשמנו מהאוכל ובמיוחד מהשירות הגרוע במסעדות.
    דברים לראות תמיד יש עוד.
    זה חלק מהכיף בחו”ל.