Human Target

סדרת פעולה חביבה המבוססת על סדרה דומה וישנה יותר.

כריסטופר צ’אנס הוא מתנקש לשעבר שהחליט לפרוש ובמקום לרצוח אנשים לעזור לאנשים שאין אף אחד אחר שיעזור להם. השיטה שלו, ושל שני שותפיו, ווינסטון וגוררו, היא להיטמע לתוך החיים של הלקוחות ולספק אבטחה סמויה. וכאשר חורשי הרעות חושבים שהלקוח חשוף ותוקפים, אז צ’אנס ושותפיו מגיבים ומנטרלים את האיום.

סך הכל, מדובר בסדרת פעולה לא ייחודית במיוחד. הזווית שלהם לא כזאת מיוחדת, איכות ההפקה לא כזאת גבוהה, הכתיבה לא מרשימה יתר על המידה והסיפורים האנושיים דיי סטנדרטים. לעומת זאת, יש שני דברים שכן תפסו אותי וגרמו לי להמשיך לצפות.

אחד, סצינות הפעולה שם בהחלט מגניבות. הסגנון של צ’אנס וגוררו, שניהם היו קודם תחת אותו בעל בית, הוא סוג של ערבוביה של Brawling עם ג’וג’יטסו ואולי גם קצת קונג פו ועוד כמה דברים בפנים. מה שיוצא זה קרבות שנראים מאוד ריאלסטים ועדיין מאוד סינמטיים. וזה הופך את הסדרה לסדרת פעולה שמאוד מצדיקה את הז’אנר בו היא נמצאת. קצת מפריע לי שיותר מדי אנשים נמצאים ברמה של צ’אנס שאמור להיות בין הטובים ביותר בתחום אבל זה דבר קטן.

שני, גוררו. גוררו משוחק על ידי ג’קי ארל היילי. וכל מי שלא יודע למה זה צריך לעניין אותו צריך ללכת לראות את Watchmen שוב. כן, שוב. גוררו גונב את ההצגה כמעט כל פרק בתור ידיד ותיק של צ’אנס שעוזר לו לעשות את הדבר הנכון וההגון אבל עדיין משתמש בכל השיטות הישנות שלו בלי שום עכבות, שיטות כמו איומים, סחיטה, עינויים, פריצה ואפילו רצח ישיר של כל מי שאיך שהוא מאיים עליו. גוררו הוא מי שעושה את הדבר הנכון ואין לו שום בעיה עם כל אמצעי הנדרש כדי לעשות את זה. ובניגוד לג’ק באואר, הוא הרבה יותר אמין. וכמובן, ג’קי ארל היילי עושה עבודה נהדרת בתפקיד.

אז אם הדברים האלו עושים לכם את זה, כדאי לכם לראות את הסדרה.


Posted in Reviews by with comments disabled.