סיכום יום הולדת 2011

אז חגגנו למעין יום הולדת בסוף השבוע האחרון. כרגיל, זה חייב להיות עניין גדול. הנה ה-Play-By-Play.

לפני כארבעה חודשים היה לי את הרעיון למתנה. זה משהו שמעין רצתה ואני אמרתי, ‘למה לא?’. זה כן דרש קצת תחמון.

לפני כמעט חודשיים הזכרתי לקרן לגבי המתנה כי היא הייתה צריכה להזמין אותה כדי שמעין לא תראה את החיוב. היא אמרה לי שזה יגיע בזמן.

לפני שבוע היא אמרה לי שזה הגיע ורק צריך להעביר את המתנה למקום הארוע. בדרך גם היה תכנון לחולצות כתומות אבל לא הצלחנו להשיג במחיר סביר אז ויתרנו על הרעיון.
באותו זמן בערך כבר התחלתי לדבר עם אנשים. הרעיון היה לא להזמין כדי לא להגיד לאנשים לבוא. אז רק אמרתי ‘זה התכנון, אם אתם רוצים לבוא’. וגם ביקשתי קצת להפיץ את זה עדיין בקרב חברים קרובים.

ביום שני מעין סיפרה לי על ימי הולדת מבית הספר ועל בלונים. ושהיא רוצה בלונים. כמה שעות קודם ראיתי פרק של Wonder of the Solar System בו בריאן קוקס הדגים והסביר על מנורות שמיים סיניות. חיברתי את זה לבלונים ול-Tangled ששנינו אהבנו והכל הסתדר.

למחרת כבר חיפשתי איך להכין כאלו. זה דיי מסובך. אפשר להכין משקית אשפה אבל המסגרת והנר כבר נהיה מורכב יותר. אז התקשרתי לקרן לשאול אם היא יודעת איפה אפשר להשיג כאלו. אז יש חברה בארץ שמייבאת כאלו. ידעתי שלי יהיה נורא מסובך ללכת להביא אותן אז ביקשתי מקרן.

ביום רביעי היא כבר השאירה את כל הדברים בבית משפחת עוזרי.

חשבתי שביום חמישי אני אצטרך להרכיב כמה דברים וקצת חששתי כשמעין ביקשה שאני אבוא אליה לעבודה. אבל התברר שלא צריך כלום אז הלכתי לבלות איתה. :)

ביום שישי בבוקר הלכנו לעשות קצת סידורים שכללו גם איסוף של Munchkin Zombies, ארוחת בוקר רומנטית וגלידה לסיום. בערב יצאנו למסעדה איטלקית משובחת עם המשפחה. והפעם זה היה יותר משעשע מהרגיל כי כל אחד חשב שמנה אחרת יותר טובה, החלפנו צלחות ורק שי ניסה לשכנע את כולם ששלו הכי טוב. האוכל, סך הכל, היה נהדר ואני ממליץ… אם רק הייתי זוכר את השם של המסעדה.

ביום שבת תכננתי להתחיל בשלוש. וכמו שלמדתי, אני וזמנים לא כל כך מסתדרים. היינו כבר ערים לחלוטין בשתיים עשרה ורק חיכינו והעברנו את הזמן. אנשים התחיל להגיע לקראת שלוש.
15:30 בערך התחלנו עם סדנת הכנת עוגות. אמרנו שכל אחד יכול לעשות מה שבא לו אבל ברגע שמעין הכריזה שהיא רוצה טירה, כולם התגייסו. מהר מאוד התחילה להתבצר לה טירה מעוגות, קרם ובצק סוכר. היא עדיין אצלנו בדירה. את הדרקון שצל הכינה מעין לקחה לעבודה.
התגובה לזה: “יואו! איזה יופי! בכלל שכחתי שביקשתי את זה.”
16:30 החלה העבודה על כלי המשחית. בסוף עמדו שתי קטפולטות, בליסטה וקשת שלא נעשו בהן שום שימוש.
התגובה לזה: “שלא תעזו לעשות כלום לטירה שלי!”
17:30 נעשתה הפסקה לפתיחת מתנות. רן, דורית ומור הביאו לה כדור גלידה. זאת אומרת, מכונה להכנת גלידה לשימוש בזמן פיקניק בצורת כדור שצריך לשחק איתו.
תגובה: “וואי! מגניב כל כך!”
אני הבאתי למעין בובת קת’ולהו ענקית.
תגובה: “הוא כל כך חמוד! ורך! ווויי! ורררר! ואו…!”
18:30 התחיל משחק ג’נגה משופר. מגדל ענק, חוקים שונים. כל מי שרוצה לוותר על התור שלו יכול לנסות להצחיק את מעין. אם הוא נכשל הוא צריך להוציא שניים. המגדל נפל שלוש פעמים אבל נראה לי שאנשים נהנו. היה כיף ומצחיק.
19:30 נוסעים לארוחת ערב.
20:00 ארוחת ערב בג’ירף ברמת החייל. אכלנו spare ribs. היה מגניב. ג’ירף זה טוב.
תגובה: “אמא, אכלתי spare ribs. זה היה טעים כל כך.”
21:30 נסיעה לפארק הירקון לאירוע המסכם.
22:00 אנחנו מוצאים מקום פתוח ורחוק ומתחילים לשלוף את המנורות הסיניות. את הראשונה שדולקת ומוכנה אני מביא למעין שסוף סוף תסתובב ותסתכל עליהן.
תגובה: אין מילים. פה ועיניים פעורים לרווחה. מחיאות כפיים וקפצוצים.
לכל מנורה צריך לצרף משאלה וכולן בשביל מעין אז היא החזיקה כל אחת מהן וחשבה על משאלה לפני שנתנה להן לרחף לדרכן.

היה נורא מגניב.


Posted in No Category by with 4 comments.

Comments

  • אמא says:

    אנ שמחה שנהנתם ביום הולדת אבל מה זה spare ribs ולמה חשוב שאדע שאכלת את זה.
    כפי שאתה יודע זה לא חשוב מה אכלתם העיקר שנהנתם.
    ואשמח אם תבואו כדי שנחגוג עם עמיחי וגם איתך היום הולדת שלך השנה בליל הסדר ולא ניפגש בחג.

  • אמא says:

    הבנתי בכל מקרה מה זה הדבר הזה ששאלתי עליו?