לא לפחד ולא להסתיר

אמרו לי להפסיק עם השטויות האלו אז הנה, כל הסיפור.

ביום שישי, היום הלפני אחרון של אייקון, פגשתי במעיין. הכרתי את מעיין עוד הרבה לפני מחוגים משותפים וחברים משותפים אבל לא טרחתי להתעניין יותר מדי. טעות שלי.
ביום שישי רק ישבנו ודיברנו ונכנסנו למופע הקולנוע של רוקי. אפילו לא ישבנו באותה שורה אבל נתתי לה את הקת’ולהו שלי כי היא הייתה כל כך חמודה איתו וגם בלעדיו. לא קרה יותר מדי ביום שישי אבל ציפיתי לראות אותה ביום שבת.

ביום שבת כבר הזמנתי אותה להיות ה-1+ שלי לטקס הנעילה ולמרות שזה נראה לי מוזר, היא התלהבה מזה. לא יודע למה אבל פשוט התחברתי אליה, שידרנו על אותו גל. הלכנו לאכול גלידה ואני נהניתי. לא ידעתי מה יקרה ולא ציפיתי ליותר מדי.
הלכנו לראות את Moon ביחד ואחרי זה גם לסוג של מסיבה שאחרי אצל ידידים שלה. ישבנו ביחד והיא נשענה אליי וזה היה בסדר וזה נראה טבעי. ומישהו שאל אם אנחנו ביחד וענינו שלא אבל זה לא הפריע לי או לה או לאף אחד. אז ישבנו ודיברנו וכל משפט שלישי שלי היא אמרה לי שהיא מחבבת אותי יותר וכל משפט שני שלה הבנתי שיש לי יותר משותף איתה מאשר עם כל בן אחר שפגשתי, יותר מאשר רוב המשפחה שלי.

אז בסוף הערב, אחרי שהסעתי אותה הביתה, הסכמתי להשאיר אצלה את הקת’ולהו בהשאלה זמנית תחת תנאי אחד: שתסכים לצאת איתי, שתיתן לי הזדמנות.

מאז אנחנו כמעט חודש ביחד, יצאנו לסרט, דיברנו הרבה, כבר הספקנו לפגוש את ההורים ואני רק מבין איזו בחורה מדהימה מצאתי. חוץ מזה שהיא יפה כשהיא רוצה (וגם כשלא), מדובר במישהי שמבינה אותי כשאני מדבר על תכנות וגם מביא את הסיפורים שלה בנושא, שלא נרתעת מנושא כמו משחקי מחשב או שולחן, שאוהבת את אותם ז’אנרים כמוני, שחושבת כמוני על כל כך הרבה דברים, שהטעם שלה במוזיקה חופף את שלי (!!!) ושפשוט מדהימה אותי באופן כללי. כי אם יש רשימה שמרכיבה מבחינתי את הבחורה המושלמת, בינתיים יש עליה רק איקס אחד או שניים וכל השאר מסומן בירוק.

וכרגע, כל מה שאני מסוגל לחשוב עליו הוא שאותה אני לא יכול להרשות לעצמי לאבד ואני חייב לעשות כל דבר אפשרי כדי שזה לא יקרה.


Posted in No Category, Other Blogs by with 4 comments.

Comments

  • Eran says:

    ובתוספת, יש עכשיו צהרי יום ד’ עם כל מיני דברים מעניינים כמו דוכנים של אינטל שמחלקים עוגיות ושוקולד וגם יש דוכן כריכים של העמק או משהו כזה. ובשביל לקבל כריך צריך לעמוד בתור ואז להקליד לתוך המחשב את מה לא היינו מוכנים להחליף אף פעם. :)
    ניסיתי לצלם את זה אבל לא הצלחתי.

    336 – חדשות
    מצטבר: 2185

  • מאץ' says:

    מזל טוב! :)

    ואתה תהיה בסדר. יש לי אמון בך.

  • dogli_3 says:

    העלית חיוך על שפתיי (והיום זה קשה).
    נשמע שהרווחת נכס יקר, שמור עליו :)

  • עודד says:

    מה שחשוב זה המשבצות הירוקות. מהשאר אפשר להתעלם.