פרסומות בתוך ספרים

כאילו זה בדיוק מה שהיה חסר לנו, אמאזון הגישו שני פטנטים לאחרונה, שממה שאפשר להבין מבקשות פטנטים, הם מתכוונים לשלב פרסומות בתוך הספרים שאנשים יורידו לקינדל שלהם.

הם מדברים שם על אזכור של מסעדה ואז פרסומת למסעדה. אני חושב על כמה נחמד זה יהיה במותחן פשע על המאפיה שמישהו נכנס למסעדה ומתחיל לרסס ואז יש פרסומת למסעדה.


Posted in IT, Less Interesting News by with 8 comments.

Comments

  • עודד says:

    אני חושב שזה בקשר לעיתונים – הקינדל מאפשר לך לקבל עיתון יומי למכשיר בכל בוקר. בעיתונים כבר היום יש פרסומות והפטנט מדבר על התאמה אישית של הפרסומות בעיתון לכל קורא – דמיין Google AdSense לעיתונים.

    הפטנט השני הוא אותו הדבר, אבל ל-Print On Demand שזה כנראה הכיוון שאליו הולכים עיתונים: במקום להדפיס את כל העיתונים מראש באתר דפוס עיקרי עם מכונות יקרות, כל דוכן עיתונים יצטייד במדפסת זולה שמדפיסה עיתונים אישיים לכל קורא בעלות נמוכה משמעותית: עם נייר זול (ולא A4 איכותי) העלות יכולה להיות פחות מ-5 אגורות לעמוד (*) שזה מחיר אטרקטיבי ביותר לעיתון יומי.

    זה די טריוויאלי כשחושבים על זה.

    * לעומת כמעט חצי שקל לעמוד של הדפסת לייזר משרדית.

  • Eran says:

    בכל מקרה, אני אחכה ל-E-Reader.

  • ניהאו says:

    הרעיון של דחיפת פרסומות לספר אלקטרוני עושה לי רע- רע כמו בפעם הראשונה שראיתי חדשות על פיגוע מופסקות לשידורי פרסומות על טיטולים ומסטיקים שפותרים את כל בעיות העולם בלעיסה אחת.
    קצת כבוד לקוראים לא מגיע?

  • אנטי says:

    זה עצוב, אבל זה גם די טבעי. המדיה האלקטרונית כולה נעה בכיוון שבו מודל הרווח עמיד יותר לפיראטיות של תכנים. צריך להגיד תודה שלא מדובר בפרודקט פלייסמנט. אני לא יכול שלא להיזכר בדוגמת הקנור :

    http://www.notes.co.il/gili/15369.asp

  • Eran says:

    לא הבנתי את הקישור, (לא היה לי כוח לקרוא את כולו ובדפדוף לא מצאתי קשר) הסבר?

  • אנטי says:

    מצטט את רז:
    “אנקדוטה משעשעת: בביקורו של הסופר טים פאוורס בכנס אייקון האחרון, הוא סיפר על התקלות מוזרה שהיתה לו עם התרגומים של ספריו לגרמנית. הטיפוס הנ”ל הכניס באמצע כל אחד מספריו קטע בו הגיבורים יוצאים להפסקה קצרה מהעלילה, והולכים לאכול מרק. מאוחר יותר גילה פאוורס כי הקוקו הנ”ל עבד גם על ספריהם של כמה סופרי מדע-בדיוני אחרים ונתן להם את אותו הטיפול.
    לתשומת לבם של כל המתלוננים על ספרי הארי פוטר – היה יכול להיות הרבה יותר גרוע… “

  • Eran says:

    אה, אני זוכר את זה. מה היה בכלל הקטע עם מרק?

  • אנטי says:

    זה גם כתוב שם למטה – זו פרסומת לקנור.