ניבן-קון

ההתלבטויות העסיקו אותי כל השבוע. לבוא? לא לבוא? מתי ולאיפה? בסוף הצלחתי להזיז את הפגישות שלי לשבוע הבא ולוודא שיש כרטיסים (באמת ציפיתי שיותר אנשים יגיעו. אחרי הכל, ניבן. בישראל) אז באתי.
רציתי לבוא קודם אבל יש שיעורים שאני לא יכול לוותר עליהם ותרגילים שהייתי צריך לסיים. אז היום (זאת אומרת, אתמול) זרקתי את כל האנשים הנחוצים בבית, חזרתי אליי הביתה, אכלתי משהו ויצאתי לדרך.

מכל שלושה ימי ניבן, הגעתי לאירוע האחרון אבל לא עשיתי את זה רק בשבילו. נסעתי גם כדי לפגוש אנשים שלא ראיתי הרבה זמן.
האירוע התחיל ב-18:00 ואני הגעתי ב-18:10. נכנסתי והתיישבתי. מדובר היה בראיון עם הסופר והציקו לו עם כל השאלות שאנשים אספו ומיינו מאז שחילקו את כתובת הדואל. חלקן מעניינות, חלקן משעשעות וכמובן ששמחתי לשמוע אותו מתייחס למשחק המחשב. מסתבר שחלק מהדברים שהוא עובד עליהם עכשיו, חוץ מכמה ספרים וסיפורים חדשים הם משחק מחשב חדש בו הוא ממציא מחדש את תרבות האסטרואידים. אבל כבר הזכרתי את זה. אני באמת מקווה לראות את זה יוצא אבל עכשיו המצב לא מזהיר.
חוץ מזה, אין טעם לצפות לסרט על פי לארי ניבן כי כולם רוצים את ‘עולם טבעת’ והזכויות תפוסות על ידי אידיוט שלא עושה את הסרט ולא מוותר עליו.
לאחר שהאירוע נגמר הלכתי להמשיך לדבר איתו עוד קצת והוא באמת בן-אדם מאוד מעניין עם הרבה דעות והרבה חזון. בתקווה הוא ייצור עוד דברים בעתיד ושיהיו יותר מעניינים מ’כס הטבעת’. לא, אני לא מתכוון לקרוא את הרביעי. אבל קניתי את הספר החדש שלו ו… הוא ייכנס לרשימה.

אבל חוץ מזה פגשתי עוד הרבה אנשים חשובים כמו לילי וקרן (שעדיין מתכחשת לשם שלי) ורמי (שמחפש לי עורך) ועוד קרן (שלא מתכחשת לי אלא לדואל ששלחתי לה) ויואב וענבל ואור ונעמי וורד.

משעזעי השבוע יידחה מכיוון שבמילא פספסתי את הזמן בשביל מופע השוליים ולזיו יש מספיק דברים על הראש כרגע בכל מקרה. תמונות יעלו בהמשך היום כשיהיה לי כוח לחבר את המצלמה ולסדר את הכל.

ובהמשך השבוע, קטע ה-Weaponless של החייל האבוד. דמות שרק קרן, עמיחי ורן מכירים. ואולי דותן, אני לא בטוח.

2008-03-20 1849 - Larry Niven Interviewed.jpg2008-03-20 2028 - Hes Representable, I Look Freakish.jpg


Posted in No Category by with 6 comments.

Comments

  • מאץ' says:

    כאמור, מצטערת שכמעט לא יצא לי לדבר איתך…
    ואזהרה ידידותית: המאפיה הרדיואקטיבית עדיין בעקבותיך. אולי יותר מתמיד, עכשיו שהעלבת אותם כל כך במופגן.

  • Eran says:

    אבל האם המאפיה הרדיואקטיבית יודעת איפה אני גר?
    וחכי שתפגשו את המאפיה שלי. הם גדולים יותר. :)

  • מאץ' says:

    היתרון של המאפיה הרדיואקטיבית: גם אם הרגת אותם, הם ממשיכים להפיץ קרינה. כך שלא משנה איך הקרב נגמר בסופו של דבר, את המטרה שלהם הם השיגו. למרבה הצער, המטרה שלהם היא אתה.

  • לא, לא מכיר את החייל האבוד שלך…

  • Eran says:

    אני חושב שכן. חכה ותראה.

  • אלודאה says:

    אני לא מתכחשת למייל ששלחתי לי, אני פשוט לא מאמינה לך שעשית את זה :-P
    והיה כיף לפגוש אותך גם!