נתיב אופניים נייד

לחברה בשם Altitude יש רעיון מגניב שקרוב ליציאה לשוק. הם קוראים לזה LightLane. הסיסמה היא: “תביאו את נתיב האופניים שלכם אתכם”. אני חושב שזה גאוני.

מתקן שיורכב מתחת לכיסא האופניים יקרין נתיב אופניים מאחוריכם ויזהיר נהגים על המרווח הדורש לאופנועי כדי לשמור על בטיחותו. המחיר כנראה לא יהיה זול (מדברים על מטרה של 50 דולר שכבר פוספסה) אבל זה כנראה יהיה שווה את זה.


Posted in High-Tech, Less Interesting News by with 4 comments.

Comments

  • עודד says:

    הבעיה של דבר כזה היא בעיקר שאופניים הם דבר לא יציב בעיקרון, ואם המתקן מחובר לאופניים הוא צריך להיות מיוצב בצורה כלשהיא אחרת התמונה על הקרקע תרעד בצורה מאוד מעצבנת.

    אם אתה מצייר את התמונה בלייזר שסורק את הקרקע יותר מ-12 פעמים בשניה (סף הריצוד של העין האנושית) אז אתה יכול גם לשים חיישן אופטי שעוקב אחרי הקרקע ומעדכן את הקואורדינטות היחסיות של הציור באופן אוטומטי – וזה כמובן מייקר את המערכת. אחר כך אתה צריך לדאוג שהאלגוריתם מבין מה מהתנועה של הקרקע היא נדנוד לא רצוני, ומה הוא התקדמות של האופניים או פניות. זה כבר מתחיל להיות די מסובך אז אתה רוצה שם מחשב עם עוצמה סבירה. אז אתה צריך לדאוג שיש מספיק חשמל להפעיל כזה קומבינציה, מה שאומר כנראה סוללות נטענות איכותיות. זה מתחיל להיות סיפור יקר.

  • איל says:

    אני לא מסכים, כל הרעיות הוא ליצור פס הפרדה, ולא צריך יותר ממקרן בשביל זה. אז מה עם זה ירעד, בכל מקרה הרוכב לא יראה את זה וזה רק ימשוך את תשומת-לב הנהג יותר טוב

  • Oded says:

    עם זה רועד יותר מדי אז לא ברור שזה פס הפרדה, וזה יכול לעורר בחילה מסוימת לאנשים עם רגישות למחלת תנועה.

  • Eran says:

    אנשים עם מחלת תנועה לא צריכים לנהוג במילא. :)

    ומה הבעיה להפעיל את זה מהאנרגיה של סיבוב הגלגלים?