11/09/2K8 והרי החדשות…

1) משחקים בכותרות: מפתח משחקים פרטי שואל “למה גונבים ממני משחקים?” ובשיא הרצינות. הוא שולח קריאה לכל הפיראטים באשר הם ומנסה להבין למה גונבים לו משחקים. הוא רק רוצה להבין את הצד ההוא של הויכוח ואולי לפתור את הבעיה מהצד שלו. אני בהחלט מסוגל להבין את הסבר ה-OCD. גם לי יש קצת מזה.
Spore מושך ביקורת. מהאתאיסטים, דווקא. שזה מוזר. וזה גם מעניין. ואני מת לשחק את המשחק הזה כבר. :)
מתי מותר לאסור על בן-אדם מלדבר על תחביביו? כשאותו בן אדם הוא שיג’רו מיאמוטו (יוצר ה-Wii Fit/Music/Brain) ולכן כל הצצה אל תוך מחשבותיו שווה מיליונים.

2) Text You Down! And Down Safe: פקח טיסה מהיר מחשבה הנחית מטוס עם הודעות טקסט אחרי שהאחרון איבד תקשורת וראדאר באמצע הטיסה.

3) כדור ארץ שטוח. לא סתם אמונה מטופשת, אלא אמונה מטופשת שעדיין קיימת ולא רק במוחם הקודח של מספר קטן של בורים ומשוגעים.

4) Warballooning. למי שלא יודע, Wardriving, זה נסיעה בחיפוש אחר רשתות אלחוטיות. אז ב-Defcon, כינו האבטחה בלאס-וגאס, הם לקחו את זה עוד שלב אחד קדימה עם ה-Warballoon ששיגרו ומצאו ששליש מתוך כמעט 400 רשתות שגילו היו בלתי מאובטחות.

5) Defcon מאחורי הקלעים. Defcon הוא כנס האבטחה, כנראה, הגדול בעולם. בשביל זה צריך את הרשת האלחוטית הטובה בעולם. ויש להם. Nice, very nice.

6) מדענים מלמדים נוגדנים להלחם ב-HIV. זה עדיין לא מוזיקת דם, אבל זה רעיון מעניין להשתמש בחלקים לא נורא שימושיים מהגוף שלנו לדברים חשובים.

7) כדור ארץ נחמד: (לא, זה סתם שינוי שם הקטגוריה של איכות הסביבה השבוע. אני אוהב לדבר על דברים טובים בטבע ככה סתם).
האיסור על ציד לוויתנים עובד! Humpback Whales ירדו מרשימת סיכוני ההכחדה וכרגע הם מונים כ-40,000 בוגרים. עכשיו רק צריך לשמור על זה.
סין תבנה עיר עם אפס אחוז זיהום. זה צריך להיות מעניין.
יש אמריקנים שלא רוצים לחכות. לרכבים חשמליים. והם כבר בונים את המכוניות שלהם בעצמם.

8) איך צריכה להישמע מכונית חשמלית? מסתבר שזאת שאלה חשובה ומעניינת. במיוחד להולכי רגל עיוורים שלא רואים את המכוניות.

9) רובוט השבוע: מחליף טייסת של חיל האוויר של ארה”ב. טייסת ה-F16 ה-174 תוחלף על ידי טייסת של MQ-9.
יישלט על ידי עכבר. או מוח של עכבר. או אוסף של ניורונים שנלקחו מעכבר. בכל מקרה, זה משעשע.
מפטרל בגבולות. שומר על עצמו עם בינה מלאכותית אוטונומית, מנווט לפי GPS ומודולרי.

10) צעצועים מעניינים השבוע: האמריקנים מתגאים בלייזר שלהם. נשק לייזר יכול לפגוע ולהרוס מ-20 קילומטרים והוא בלתי נראה אז בר הכחשה לחלוטין! יאיי!
סוס הנדנדה המתוחכם בעולם. מאפשר לשחזר את חוויית הרכיבה בתוך סביבה מבוקרת.

11) עדכון על נסיך פרס. וכבר אמרו את זה טוב: “אני מעריך את ג’ייק גילנהאל בתפקידים הקודמים שלו אבל זה נראה פשוט לא בסדר.” כמובן שהסרט לא ישחזר את המגניבות של המשחק אבל נראה שהוא מתרחק מזה יותר כל פעם.

12) Gnome, Sweet Gnome. לסבתא מפלורידה גנבו את קישוט הגינה המוזר והחזירו לה אותו כעבור מספר חודשים עם תמונות של מסעותיו לארצות נידחות.


Posted in Less Interesting News by with 2 comments.

Comments

  • ניהאו says:

    אהבתי את הסיפור של הגנום מאוד מאוד.
    הזכיר לי את הברומליאד.

    מעניןן שמצאת את החברה האלה שמאמינים שעולם שטוח כי בדיוק אתמול חשבתי לשאול אותך על זה- נחמד שאתה עונה על שאלות לפני ששאלתי אותן.

    השחקן של הנסיך נראה קצת שמן מידי ושעיר מידי בשביל הדמות הממוחשבת אבל לי לא אכפת- אני לא הולכת לראות את הסרט בכל מקרה. יש לי את המשחק שבהחלט ובוודאות תמיד יהיה טוב יותר. עשו את השיער שלו טוב… בערך.

  • ניהאו says:

    לגבי Spore – אל תפתח ציפיות גדולות מדי…
    זה נחמד, ואפילו כייף לבנות ולשנות יצורים – אבל זה לא משחק שתשחק יותר משבועיים…