סמסטר ישן <-?-> סמסטר חדש

אז השבוע התחיל סמסטר חורף “החדש”. זה, כמובן, לא מפריע לנו להמשיך עם סמסטר חורף “הישן” לעוד שבועיים שעוד צריכים להיות בו. אבל זה מציג מצב דיי ייחודי (לפחות מבחינתי) ואפשרות מעניינת.
קיימת עכשיו האפשרות לחזור על כמעט כל הקורסים מחדש. ללמוד קורס פעמיים, גם אם לא את כולו, נותן סיכוי הרבה יותר גבוה להצליח בבחינה.
אבל בנוסף לכך קיימת האפשרות לפצל. נובע משני סמסטרים של חורף שאני יכול לפצל את חמשת הקורסים שאני לוקח לשני תקופות, אם כי קצת חופפות. אחד מהקורסים אני חייב להיבחן עכשיו אבל על השאר לא. ומכאן נובעת הדילמה.
מאיזה צד אני יוצא יותר מורווח? מהצד בו אני חוזר על כמה שאני יכול פעמיים או מהצד שבו אני מוריד מעצמי את עומס הלימודים בחצי?
חוץ מזה ישנה גם עוד אפשרות: כתוצאה מפיצול הסמסטרים, ניתנת לכל סטודנט הבחירה בין מספר מועדי בחינות כשחלק מתקיימים בפברואר וחלק באפריל. לכן קיימת האפשרות לסיים את הקורס בסמסטר הזה ואז לבוא אליו שוב פעם אבל ללא רישום, לחזור על כל החומר ואז, אם לא ניגשת למבחן הראשון או שלא אהבת את הציון שלו, לגשת לבחינה בסוף סמסטר חורף החדש.

אפשרויות רבות כעומס הלימודים.
כרגע אני חושב על להיבחן במדמ”ח (כי אני חייב) ובאלגברה ולעשות את מערכות ספרתיות, פיזיקה (כי אני חייב) וחדוו”א מחדש באופן מלא ואולי גם להקשיב לכל ההרצאות של אלגברה ואולי לגשת שוב פעם.


Posted in No Category by with comments disabled.